Tryptamiinisynteesi DMT

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Tunteeko kukaan dmt:n synteesivaiheita? Voitteko auttaa minua näkemään, missä olen menossa pieleen?
Koe 1:
1、tryptamiini liuotetaan metanoliin. 2、Lisätään formaldehydiliuosta 2 molaarista ekvivalenttia. 3、 Lisätään metanoliliuokseen natriumsyanoborohydridiä. 4、 sekoitetaan ja sekoitetaan, lisätään hitaasti jääetikkaa, sekoitetaan ja reaktio kestää 60 tuntia, ja lopullinen reaktioneste on samean ruskea, kuten kuvassanäkyy.
K0XqsAIv4K

Koe 2:
Liuotetaan tryptamiini DMSO:han, mikroaaltolämmitys, lisätään 2 mooliekvivalenttia trietyyliamiinia, sitten lisätään 3 mooliekvivalenttia natriumformaldehydihyposulfaattia, sekoitetaan 10 minuuttia, odotetaan, että reaktioneste jäähtyy huoneenlämpötilaan, lisätään hitaasti dmso liuos natriumtriasetoksiboorihydridiä, reaktio 24 tuntia, ja lopulta ei saatu dmt:tä.

Tietääkö joku oikeat vaiheet ?

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
310
Deals
1
Tryptamiini (1,12 g, 7 mmol), natriumsyanoboorihydridi (0,88 g, 14 mmol) ja jääetikkahappo (2 ml, 35 mmol) liuotettiin 110 ml:aan metanolia 0 °C:ssa, ja 37-prosenttisen formaldehydin (1,4 ml, 18,5 mmol) liuos (1,4 ml, 18,5 mmol) 15 ml:aan metanolia lisättiin pisaroittain 20 minuutin aikana, ja tuloksena olevan liuoksen annettiin sekoittua 20 minuuttia 0 °C:ssa ja 2,5 tuntia huoneenlämmössä. Metanoli haihdutettiin alennetussa paineessa, lisättiin 80 ml 25 %:n vesipitoista kaliumkarbonaattia ja liuos uutettiin 2x125 ml:lla EtOAc:lla, uutteet pestiin 2x40 ml:lla suolavettä, kuivattiin MgSO4:n päällä ja liuotin haihdutettiin alennetussa paineessa, jolloin saatiin meripihkanväristä öljyä, joka puhdistettiin flash-kromatografialla 30 g:n silikageelillä (käyttäen gradienttina EtOAc:ta:MeOH), jolloin saatiin öljyä, joka kiteytettiin kiehuvasta heksaanista, jolloin saatiin N,N-dimetyylitryptamiinia värittöminä vahamaisina kiteinä, joiden paino oli 0,0.9g (69%).
Onnea ja turvaa

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Eli koe epäonnistui, koska sekoitin ne huoneenlämmössä? Uutin sen lopulta dcm:llä, ja tulos pyöröhöyrytyksen jälkeen on myös meripihkainen kirkas liima, mutta se ei liukene kiehuvaan heksaaniin eikä liukene kiehuvaan petrolieetteriin, joten sen ei pitäisi olla dmt, kiitos menetelmästäsi, kokeilen kyllä

archae

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
71
Kyllä. Sinun on saatava kaikki mahdollisimman kylmäksi, joten kaikki liuottimet pakastimeen, laita reaktioastia jäähauteeseen, tai vielä parempi: asetoni- ja ry-jäähauteeseen, jotta se pysyy mukavan kylmänä.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
38
Oletko kokeillut tätä? Näyttää siltä, että olet katsonut viimeisintä julkaisemaani ja parantanut sitä tekemällä sen itse!
Onko tämä oletus oikea?

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
14
Ole varovainen, Hamilton Morris keskusteli podcastissa huolenaiheesta, että syanoborohydridi voi tuottaa syanidia sisältäviä addukteja, jotka esittävät ongelmana käytön kanssa, koska lämpö genarate HCN poltettaessa. Suosittelen, jos haluat tehdä reaktion korkeammilla hiivoilla kuin NaBH4 olisi STAB, koska tämä on paljon valikoivampi pelkistävä aine karbonyylien ja primaaristen / sekundaaristen amiinien välillä.

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Kiitokset, minulla oli sama huoli jo aiemmin, mutta kokeilin Hamiltonin menetelmää tuloksetta: "Mikroaaltolämmitys tryptamiinin dce-liuokselle, trietyyliamiinin, natriumformaldehydihyposulfaatin, 4A-molekyyliseulan ja STAB:n tiputtaminen". Niinpä kokeilin tätä tapaa, jossa pelkistävänä aineena käytettiin natriumsyanoborohydridiä... Anna minun kokeilla uudelleen, mitä kaverit edellä sanoi, alentamalla reaktiolämpötilaa ja katso, jos se toimii,I'll jakaa tulosta

View previous replies…

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
14
Itse asiassa samassa podcastissa mainittiin, että hänen videossaan esitetty menetelmä, jossa käytetään STABia, ei oikeastaan toimi, id sanoa, että se kannattaa myös kuunnella. Myös kätevä vinkki, kaikki pelkistykset natriumsyanoboorihydridillä ovat tehokkaimpia huoneenlämmössä, samoin fenyylietyyliamiinien kanssa.

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
you late, STAB was arranged,what this shit like ?😂That doesn't look like it's going to work, "Mixture of tamine methanol solution with SATB and 99% acetic acid at zero degree Celsius, then drop formaldehyde solution for half an hour, stir at zero degree for one hour, and slowly return to room temperature reaction for 24 hours" ⬅️tried ,not work

Attachments

• n0SxqsLcBA.jpg
    n0SxqsLcBA.jpg
    4.1 MB · Views: 350

Chain react

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Joku mainitsi Youtube-kommentissa, että sinun pitäisi käyttää 3A-mooliseulaa. Hän sanoi, että näillä on taipumus absorboida koko joukko tavaraa, mukaan lukien formaldehydi, joka vapautuu happamissa olosuhteissa, jotka hajottavat natriumsulfoksylaattiformaldehydin.

Mutta minulla on yksi kysymys, miksi ihmiset käyttävät "natriumsulfoksylaattiformaldehydiä" tai "natriumformaldehydihyposulfaattia" Mielestäni oikea on "formaldehydi-natriumbisulfiittiaddukti" (CAS: 870-72-4).

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
38
Ajattelin tätä - haluanko todella laittaa mikroaaltouuniini dekantterilasin, jonka sisällä on syttyviä liuottimia? Onko se pitkä - minulla on hänen synteettiset kirjattu jonnekin, mutta muistan kuulleeni hänen podcast ennen kuin aloitin tämän koko hullun matkan kukaan ei koskaan tee mitään muuta kuin todella kallis harrastus ... id haluaisin tietää, MITÄ podcast se on kuitenkin coz en muista ja siellä on paljon nyt!

Luulen, että se on luultavasti se, jonka nimi on - "salamyhkäinen kromikarbeenikemia".

Last edited:

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
310
Deals
1
Say whattt

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
310
Deals
1
Anteeksi siitä

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Se on ok,
Olen vain hämmentynyt siitä, miksi epäonnistun jatkuvasti dmt-kokeissa, ihmettelen, onko kukaan todella onnistunut noudattamaan näitä vaiheita? Luulen, että minun pitäisi vaihtaa tryptamiini tryptamiinihydrokloridiin ja yrittää uudelleen, ehkä toimia

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
310
Deals
1
Yksi pois kemikaaleja tai jotain mite olla epäpuhdas voisi aina kokeilla kasviuute tapa Mimosa hostilisista

huanf

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Reagenssit ovat kaikki uusia ja erittäin puhtaita, ja kokeilin useita eri reagenssiyhdistelmiä, minkä ei pitäisi olla syynä reagenssien puhtauteen. Itse asiassa olen kokeillut mimosa root bark jauhe, se on yksinkertainen ja tehokas, mutta silti haluan kokeilla kemiallista synteesiä, vain huvin vuoksi . anyway thanks bro

pickledill

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Im haluavat tehdä DMT-synteesiä, mitä käytän natriumbooria tai syanaboroa?

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
310
Deals
1
Jos sinulla on synteesi, se kertoo sinulle täsmälleen kaiken tarvittavan

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
10
Minulla on 5-metoksitryptamiinia ja natriumsyanborohydridiä, DCM:ää, metanolia, etyyliasetaattia, formaldehydiä jne..... Olen nähnyt kaikki videot ja lukenut kaikki oppaat. Mutta onko kenelläkään hyvää askel askeleelta opasta jossa selitetään kaikki?

esim. 1 oppaassa sanotaan että lisää formaldehydiä stabiloituna metanolilla *imerkiksi kuinka paljon metanolia lisään? kun itseasiassa suurin osa formaldehydin metanolia lisätään joka tapauksessa joten minun ei tarvitse tietää.

Onko kukaan onnistunut??