• Bem-vindo à seção Brasil do fórum. Lembre-se de que postar contatos (jabber, telegram, signal e outros) resultará em banimento permanente! Se você decidir comprar ou vender algo sem usar o escrow e perder dinheiro, não poderemos ajudá-lo.

Maceió Kootaan tiimi

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 24, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Kaverit, perustetaan tiimi valmistamaan lääkkeitä ja kaupallistamaan niitä. Luodaan yksityinen keskusteluryhmä tänne sivustolle. Soita minulle pv
 

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Dec 29, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
kkkkkkk puhut kuin se olisi hyvin yksinkertaista ja helppoa, onko sinulla jo tietoa?
 

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 24, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Olen ollut johtajana boca de fumossa ja melkein joutunut kansainväliseen huumekauppaan. Huumeiden valmistuksessa ei ole vaikeuksia, sillä sivustolla selitetään, miten niitä syntetisoidaan. Siellä on myös toimittajia. Se, mikä puuttuu, on organisointi ja tiimi, joka suunnittelee ja toteuttaa toiminnan.
 

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Dec 29, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
bro, minulla ei ole kokemusta ihmiskaupasta tai muusta vastaavasta. mutta olen halukas ja innokas pääsemään tähän elämään. suunnitteletko tätä jonkun kanssa vai yksin? miten haluat perustaa tiimin ja miten kommunikoimme? uskotko pystyväsi tekemään kaiken tämän täällä vai ajattelitko koota kaverit yhteen?
 

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 24, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Kokoa brasilialaisista koostuva tiimi. Tällä alalla pääsee eteenpäin vain järjestäytyneenä, sillä jokainen jäsen on tehtävästään riippumatta olennainen. Ajatuksena on valmistaa myytäväksi PCC:lle, CV:lle ja pienemmille katukauppiaiden järjestöille. Minulla oli ennen yhteyksiä ryhmittymiin, mutta sen jälkeen, kun jouduin varkauden kohteeksi, menetin yhteydet. Ei ole kuitenkaan kovin vaikeaa päästä heidän luokseen. Valitettavasti BR:t eivät nähdäkseni ilmesty tänne kovin usein. Mutta jos onnistuisimme värväämään lisää ihmisiä, voisimme perustaa ryhmän, jossa voisimme keskustella kaikesta suunnittelusta.
 
Last edited:
View previous replies…

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Dec 29, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Mielestäni 3 tai 4 henkilöä riittää alkuun pääsemiseksi. Minulla on ystävä, joka on kiinnostunut, ja voimme työskennellä yhdessä. Mitä haluatte valmistaa, kuinka monta grammaa, mistä ostamme tarvittavat materiaalit, kuinka paljon se maksaa ja kuinka paljon haluatte myydä sen? Perustetaan ryhmä, jossa keskustellaan tästä tarkemmin.
 

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 24, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Järjestetään se. Olen aikeissa tehdä joitakin suunnitelmia rahan keräämiseksi ja sijoittamiseksi. Olen käynyt läpi paljon B.O. Nyt aion toipua ja jatkaa eteenpäin. Jätin viestin puhelimeesi.
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Kenelle myytte?
 

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Dec 29, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Myynti on mielestäni helpointa. Ongelmana on materiaalien ostaminen ja paikka, jossa niitä voidaan tuottaa.
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Tule yksityiselle. Minulla on tarjous!
 

popeye157

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 29, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Olemme aktiivisia sivustolla
 

MikeRoss

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Tulkaa, kaverit, olen innokas osallistumaan. Aloitetaan.
 

cowboy.br

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Joined
Jan 31, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
salve kaverit< minulla on kontakteja myydä kg tukkukaupassa ja löydän paikan, jossa niitä voidaan valmistaa, haluaisin tietää, onko joku br, joka on linjalla kanssamme on kemisti ja voi syntetisoida kyseisiä yhdisteitä?
 

brazilian_dude

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 24, 2023
Messages
13
Reaction score
13
Points
3
Tuotantoa varten puramme. Onko sinulla yhteyshenkilö myydä kokaiinia kg?
 

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Ryhdytään töihin, minulla on paljon tekemistä BR. kommunikoidaan ja tehdään se mahdolliseksi.
 

cowboy.br

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Joined
Jan 31, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
kyllä! yhtä paljon kuin kokaiini, MD ja metamfetamiini!
:unsure:
mutta odota, en ymmärrä, haluat valmistaa kokaiinia brasiliassa? en ole koskaan kuullut kokaiinin syntetisoinnista täällä brasiliassa, koska kasvi kasvaa siellä vain naapurimaissa... luulin, että puhuit MD:stä ja metamfetamiinista, jos joku täällä on oikea kemisti eikä leiki breaking badia ja oikeasti osaa tehdä sitä, voit tehdä rahaa, toivottavasti en puhu 12-vuotiaille, jotka puhuvat paskaa internetissä!
mutta jos idea on todella kuuma, se voidaan tehdä!
 

Antonio Montana

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
Dec 29, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
täällä on paljon niitä, bro, on vaikea löytää br:stä ketään, joka osaisi valmistaa lääkettä. ajattelin yrittää valmistaa sitä itse, mutta ei ole mitään mahdollisuutta, minulla ei ole paikkaa, jossa voisin kokeilla. etsin toimittajia muilla sivustoilla, josko voisin myydä sitä eteenpäin.
 

reidobra

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 25, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Voin saada laadukkaita, mutta M tekee niitä jo RJ:ssä... mutta voin saada laadukkaita Euroopasta.
Voin myös saada valkoisen, jos tarvitsen sitä.
 

cowboy.br

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Joined
Jan 31, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
Jos joku tuolla ulkona on kemisti ja ymmärtää aihetta ja todella haluaa tehdä vastuullisen etenemisen, ottakaa yhteyttä minuun PV:ssä!
 

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Kuten selitin yksityisesti, kokaiini Brasiliassa on paras vaihtoehto, mdma tai mda Brasiliassa, ihmiset tuottavat paljon sitä, valitettavasti he ovat tottuneet huonoon tavaraan Brasiliassa, yritä aina olla askeleen edellä laadussa ja menet pitkälle!

Se on aikomus, kokoontukaamme yhteen ja perustetaan hyvät markkinat, jotta voimme neuvotella asioista ! Minulla on paljon tavaraa käsillä, jotta voisin tarjota BR-yleisölle !
 

djb1

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2024
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Voi veljet, olen oikea ämmä
ekstaasin hankkiminen pcc:ltä on maailman suurin paskapuhetta, se on niin vitun PAHAA.
Jeesus Kristus.
 
Top