Dead Drops Utcai árak?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Mindig is szerettem volna ezt megkérdezni, de soha nem tudtam!

Tegyük fel, hogy az USA-ban vagyok, a keleti parton, jussaiyan, és van 10g 3MMC-m és 10g MDMA-m. Ezt mind lecsökkentem 1g-ra, és Dead Drop-ot használok, tehát 20 nyilvánvalóan nagyon kis csomagot küldök ki egy csomó hülye gazdag főiskolásnak... Mennyit számoljak fel? Tegyük fel, hogy ez a valaha volt legjobb termék! (Shout-out to @DutchNarc0s!!!)

Kezdő vagyok, és szeretném tesztelni a csontok a set up, mielőtt fejest ugrik a vásárlás felszerelés, plusz szükségem van a "seed" pénzt, hogy ez....

Milyen összeget tudnék kérni, és még mindig eladni? Eléggé el tudnék tisztázni ezzel az első 20g-mal ahhoz, hogy legalább egy csupasz felszerelést megengedhessek magamnak, vagy szerinted ennél több tételt kell majd eladnom?

Ha valami itt nem kóser kérlek csak rúgjatok tökön és töröljetek. Nem akarok olyan szabályt megszegni, amiről nem tudok!!!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Az MDMA-ért grammonként körülbelül 150 dollárt látok... ez egy vágyálom? (esetleg összesen $2400), ha minden tökéletesen menne? Kizárt dolog, ugye? lol
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
A gyógyszereknek nem szabad olcsónak lenniük. Ez általában így működik:
Van egy laboratórium, és onnan kezd kialakulni a termék ára. Heti 2,5 kg-ot gyártasz (kis mennyiségben). Kiszámítod a termék grammonkénti költségét. A 3 MMC vagy 4 MMC előállítása 2-3 dollárba kerül grammonként (ez a maximális ár). Készítesz magadnak 1 kg-os halott cseppeket, és felbérelsz néhány fuvarozót, akik elszállítják az árut más városokba, és ott 100 grammos halott cseppeket készítenek.