Milyen reagenseket használhatok dietil-éter helyett?

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Helló, kezdő vagyok.

6. A nyers MDMA szabad bázist a lúgos oldatból dietil-éterrel (vagy petróleuméterrel) 2 x 50 ml-rel extraháljuk. Az éteres kivonatot az MDMA szabad bázissal együtt MgSO4 felett szárítjuk.

a 6. lépésből
Milyen reagenseket használhatok dietil-éter helyett?

Köszönöm szépen a választ. tisztelettel
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Használhat etil-acetátot, biztonságosabb, mint a dietil-éter
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Az etil-acetát lúggal érintkezve részben hidrolizálódik, szabadbáziskivonásra nem jó.
@bitcoinup2020 bármilyen nem poláros (vízzel nem keveredik) oldószerrel helyettesítheti, népszerű választások: petróleuméter (más néven naftalin, fehérpiszok), toluol, xilol, hexánok, diklórmetán, vagy ezek bármelyikének hiányában akár a NaOH oldattal, majd H2SO4 mosással mosott benzin is használható a szivattyúból.
 
View previous replies…

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
használhatok diklórmetánt A lépések szerinti mennyiség kivonása érdekében meg tudja mondani nekem? diklórmetán 2 x 50 mL
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Jó napot uraim!

Van ez a petróleum a gázállomásból, amellyel házakat vagy gazdaságokat fűtenek. Valahol olvastam, hogy csak frakcionált desztillációt lehetne csinálni és 20-60 fokon az eredmény az éter lenne?