2-fluoramfetamine

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Een beetje eer voor deze stof 2-fluoramfetamine.
Met zijn stimulerende werking in vergelijking met de medicijnen van de bandermarkt is het echt effectief. De lipofilie kan het niet gemakkelijk maken voor orale roa induceren eenvoudig gemaakt.
De manier waarop het het centrale zenuwstelsel remt is bijzonder op zijn eigen manier en kan zeer gunstig zijn, zelfs als vervanging voor Adderall. Ik vind dat het vergelijkbare voordelen heeft die aanzienlijk genoeg zijn om het een tegenhanger van zijn neef dextroamfetamine te noemen. Als je bedenkt dat ze structureel sterk verwant zijn tussen het dextro-isomeer en het fluoratoom op de benzeendialoog, is er zeker sprake van enige chemische romantiek.

Ik neem aan dat een dergelijke stof het goed zou doen in meer conservatieve groepen; mensen die op zoek zijn naar stoffen die je helpen om te gedijen met een meer medicinaal doel, maar ook plezier vinden.

(Misschien omdat het de afgifte van dopamine en noradrenaline in de hersenen bevordert).
Ik raad iedereen aan die net begint met synthetische middelen, chemicaliën of onderzoekschemicaliën om hier te beginnen. 2-fa is ook erg krachtig!

Hier is een handige link om de fysieke kenmerken te zien:
https://imgur.com/a/bd7LlJz
 
Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
WUT?! Nou, de 2-positie is meta, dus het gaat allemaal over zichzelf, maar meta-directeuren zijn meestal deactieven, dus dat zorgt voor een raar soort zelfontwaarding. 🤔
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ik begrijp de meta directeur net zo goed als ik ortho en para begrijp. Het fluor op de meta is niet bepaald een onzuiverheid?

Mijn ervaring is dat deze "waardevermindering" het middel teniet doet op een manier die gunstig is en verschilt van andere amfetaminen.

- slapen en wakker worden zijn geweldig
- en langdurige kalmerende stimulatie de volgende dag. Het blijft hangen.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
2 positie is altijd ortho, het kan onmogelijk meta zijn omdat dat altijd positie 3 is (ortho, meta en para zijn 2, 3 en 4 ten opzichte van de andere substitutie die één (1) is.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Bedankt voor je lessen. Ik begrijp nu nog beter wat het verschil is tussen de posities van de twee stoffen op de benzeenring.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Hoe is het in vergelijking met 4-fluoro? Ik herinner me dat ik dat heel lekker vond toen ik het zo'n 15 jaar geleden probeerde, heel zacht en "schoon".
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Dit is hoe ik antwoorden op een vage verklaring die ik deed graag zie. Neem me niet kwalijk dat ik niet zo voorbeeldig ben.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Het motiveren van anderen om dit onderwerp te documenteren stemt me tevreden.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ik ook. Dat gebeurt er als je houdt van wat je doet en je passie volgt. Ik maak graag deel uit van de anonieme groepen die mensen beïnvloeden om erboven uit te stijgen. Chemie en technologie leren is een manier om te overleven en vooruit te komen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik had een hersenscheet.
Wat dacht je hiervan? Para of meta? J/k, dit is Mara R. Peta, ze is nieuw hier
LvCOmUEVjQ
 
Top