2-fenylethylamine uit efedrine

skygus

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hoi. Ik heb een heleboel efedrine in mijn handen. Ik ben begonnen met het leren van meth synthese aan de hand van een gids. De gids zegt in principe dat de eerste stap is om de efedrine om te zetten in 2-fenylethylamine, maar ik zie niets van dit alles op het forum.
Is mijn uitgangspunt verkeerd?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
DOE DAT NIET. Dat is een stap in de verkeerde richting. Je kunt 2-fenylethylamine per pond kopen bij GNC of een andere gezondheidswinkel. Wat is dat papier waar je het over hebt? Er is geen beter uitgangsmateriaal dan efedrine (misschien pseudo-efedrine) omdat het al chiraal is en de juiste enantiomeer. Het heeft niets extra's en mist niets
 

gustaf

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 15, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Kan iemand een video of gids met ephedrine delen? Ik zie een heleboel video's met andere precursoren, maar niet met efedrine.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Het zijn dezelfde reacties. Sommige ervan. Er is een video die specifiek zegt dat efedrine hydriodinezuur (jodium) en fosfor is, maar de Leukart, berk en Al/HG (aluminium kwik amalgaam). Ze werken allemaal op efedrine. Er moet ook een pad zijn met methylamine en een katalysator. Ook anderen
 
Top