luia

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Ik ben op zoek naar 3mmc (niet 3cmc) in de EU.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Misschien kunnen we je in contact brengen met een goede verkoper :). Als je er nog geen gevonden hebt, voel je dan vrij om contact met me op te nemen en laat me weten hoeveel je nodig hebt!

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Reaction score
53
Ik lever KU kristal, neem contact met me op als je geïnteresseerd bent. Ik kan pakketten verzenden naar de EU, ongeveer 10 dagen.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Alsjeblieft stop de productie en invasie van cathinonen analogen ffs, 95% van de verkopers op openbare DNMs nu ineens draagt ECHTE PRE BAN 4-mmc met nep recensies op de winkel en nep reviews betaald op dread en andere gemeenschappen - Waarschijnlijk Kopers die nooit geprobeerd echte 4-mmc zullen zelfs de ZEER goede RCs (sommige zijn OK inderdaad, maar puur als stimulerende middelen en niets zelfs dicht bij Mephedrone HCL).

Ik bedoel, ik heb niets tegen analogen die zijn gesynthetiseerd met een aantal fatsoenlijke onderzoeken of op zijn minst een volledige farmacologische analyse voordat ze worden "gedrukt" en verkocht, om het verbod te omzeilen - zolang ze worden verkocht met de juiste naam en doorverkocht met dezelfde naam. Maar we zien vaak codenamen van 2 letters of "XX analoog" en geen enkele informatie over de structuur.

Helaas is de realiteit dat verkopers in de EU gewoon 4-mmc of 3-mmc herlabelen (de enige fatsoenlijke, maar nog steeds mijlenver verwijderd van 4-mmc, en alleen fatsoenlijk als het oraal wordt ingenomen, zo'n analoog) en verkopen van verkopers die meestal andere reguliere medicijnen van goede kwaliteit verkopen. De spam van valse informatie in de scène en dergelijke trendy van 4-mmc aan populariteit winnen - breng gewoon bunks en analogen in plaats daarvan.
3-mmc is toch al verboden, wat is het addertje onder het gras om het te zoeken?

Ik beweer niet dat iemand die 3-mmc wil het niet zou moeten vragen/kopen, drugs effecten zijn altijd subjectief, maar met zeer zeldzame uitzonderingen voor mensen die niet houden van het meer emphatogene deel van Mephedrone en die de voorkeur geven aan alleen de stimulatie/lichte euforie (het missen van de orgastische body high van meph) - in dit geval zou ik gaan voor 4-FA voor dit soort behoeften - heb geen koper gevonden die een analoog zou verkiezen boven 4-mmc.

Ondanks subjectieve redenen is het feit dat 4-mmc wereldwijd erkend wordt als de meest succesvolle (van deze klasse bedoel ik) - en dat analogen nooit in de buurt zijn gekomen van vergelijkbare effecten - zeker niet alleen mijn persoonlijke mening.

Net als voor MXE, jaren van flops en vorig jaar een aantal goede alternatieven - maar het lijkt erop dat hier de subjectieve beoordelingen duidelijk van elkaar verschilden, en MXE blijft blijkbaar op het podium.

einde van de rant, sorry voor het kapen van je post, niets persoonlijks tegen jou of je verzoek!!!

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Ik ben het eens met het feit dat de marktsituatie voor de kwaliteit van 4MMC en 3MMC verschrikkelijk is!!!

Ik bedoel, cocaïne is ook verboden.... :D :D

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
Hallo!

3MMC is zeker iets waarmee we je kunnen helpen.

Ik ben een geverifieerde fabrikant van mephedrone en ik kan zeker 3MMC doen, omdat dit vergelijkbaar is met mephedrone en eenvoudig te doen.

Als je in mijn groep op dit forum kijkt en mijn aanbiedingen op BB marketplace bekijkt, zul je zien dat ik veel tevreden klanten heb die goede recensies achterlaten.

Word lid van onze groep om ons te bekijken.

[GROUP=73][/GROUP]

Stuur ons een bericht op het forum of stuur een bericht op de volgende platforms. Ik raad telegram niet aan omdat er onvolwassen eikels zijn die ons proberen na te doen en er is zelfs een nepkanaal onder de gebruikersnaam @ASbbgate_cartel.

Protonmail: [email protected]
Session messenger: 056728f3b34bbc4618ca085a7c0973888bc579e6c1f391348b4da405f17304ec10

SESSIE DOWNLOADEN: getsession.org

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Kun je de originele Mephedrone ook maken?

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
Ja, dat kunnen we. We hebben een fabrikantenstatus voor mephedrone.

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
56
Echt 4mmc

Attachments

• hrM8jVEZCB.jpeg
    hrM8jVEZCB.jpeg
    314.3 KB · Views: 143

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
@Heineken Ziet er zeker goed/legitiem uit vanaf de foto. Jammer dat je land van verzending nogal heet is voor mij - tenminste, niet de moeite waard om de paar legitieme schone adressen te verbranden die niet onder mijn identiteit vallen en die ik alleen voor eigen gebruik heb :/
Als je een officiële reseller hebt die verzendt vanuit een ander EU-land, laat het me dan weten.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Oh, ik dacht dat je NL -> EU aan het verzenden was.
Jammer, zou graag een kleine bestelling plaatsen, ik heb weinig wederverkopers die geïnteresseerd zijn in echte 4-mmc regelmatige levering.

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
56
Ik stuur alleen van Polen naar Polen

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Ja, ik begrijp dat je liever je Opsec en veiligheid behoudt. Ik zal proberen een reshipper in Polen te vinden als ik geen andere bron kan vinden. Het ziet er zeker een geweldige partij uit.
Het allerbeste

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
117
Deals
64
Omdat 3cmc in de meeste landen wordt behandeld als 4mmc, dat veel sterker en gemakkelijker te produceren is, zijn mensen gestopt met de levering ervan (ik ken mensen die 3mmc produceerden en door de wetswijziging zijn ze ook overgestapt op de productie van 4mmc, omdat de vraag groter is en de straf nu hetzelfde is).

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Zei je dat 4mmc sterker is? :)

Ik leer dit product nog maar net kennen en wilde het binnenkort zelf gaan synthetiseren.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
@Constantylious777
Bijna precies, in termen nadat de restjes opraken, de groothandel leveranciers gebruikt om 3-mmc leveren aan partners zijn ze niet "essentieel", had het idee om elke randon cathinon nog beschikbaar of voor vuile goedkope prijs gekocht van chinees halen. De 3 grootste RC's producerende bedrijven in de EU, aangezien de grootste atm niet in staat is om te leveren - officieel, moesten stoppen met ongeacht 3-mmc productie zoals je zei om rechtszaken te voorkomen.

Maar het resultaat is dat mensen die toch 3-mmc probeerden, "OK'ish" 3-CMC of 3-CEC of een van de 15+ beschikbare cathinonen vonden. Zoals je weet proberen de meeste grote verkopers/wederverkopers de drugs die ze verkopen niet echt zelf uit, en als het van een vertrouwde partner komt die misschien niet eens weet dat het geen 3-mmc is, testen ze misschien gewoon met een basiskit en zien ze dat het een cathinon is, kk legitiem laten we de lijsten plaatsen.

En zo kom je in een totaal verknipte situatie terecht. Je hebt gelijk dat het produceren van 4-mmc op zich niet moeilijk is en dat precursors zonder al te veel moeite te vinden zijn - toch heeft de amateur die het probeerde troep op de markt gebracht vol met oplosmiddelen en met zo'n lage zuiverheid dat het niet eens 4-mmc genoemd kan worden IMO :D

denk ik ook van hier:
- 4-mmc (of 3-mmc) zal weer verliezen populariteit
- de willekeurige cathinon nog steeds zal worden gekocht, maar van kopers die graag puur stims effecten (zie NEP) - zo jammer dat de meeste nieuwkomers zullen denken dat dit is 4-mmc of 3-mmc
- hopelijk: verkopers en leveranciers zal beseffen iets is vreemd / kopers klagen, en ten slotte juiste 4-mmc zal komen naar de markt, niet alleen beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk (omdat de cultuur van 4-mmc nooit gestopt, voor of na verbod) en oostelijke landen waar de productie / gebruik binnenlandse relatief goedkoop en een grote drug, hield een goede populariteit (maar weinig verkopers verzending naar andere landen op DNMs)