Zijn ephedraplanten een effectieve manier om efedrine te krijgen?

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
50
Reaction score
20
Points
8
Zoals velen van jullie weten, is de P2NP-methode voor veel mensen erg moeilijk omdat er materialen zoals nitroethaan bij betrokken zijn, waarvan de verkoop onderhevig is aan controle, en er geen alternatieven zijn.

Soorten van de ephedraplant (Ephedra Campylopoda, Ephedra Major) groeien meestal in overvloed in landen aan de Middellandse Zee. Ik ben erg benieuwd of de verwerking van deze planten en daarmee het verkrijgen van efedrine efficiënt kan zijn op de korte en lange termijn.

Alle hulp van mensen die hier verstand van hebben zou echt nuttig zijn.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
51
Reaction score
50
Points
18
Als je een goede en grote bron van ephedra hebt, is dat geweldig.
Maar als je klimaat deze plant niet kan produceren, gebruik dan pseudo- of norefedrine.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
50
Reaction score
20
Points
8
Weet je hoeveel efedra er nodig is om ongeveer 1 kg efedrine te produceren? Zodat je me kunt helpen mijn mogelijkheden te bekijken en te begrijpen welke route ik moet nemen.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
51
Reaction score
50
Points
18
Ik denk dat je moet proberen leveranciers te vinden voor efedrine op pseudo, of farma die pseudo bevat.
Je kunt ook norephidrine proberen. Je vindt het in sommige diergeneeskundige apotheken.
 

xile

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2023
Messages
102
Reaction score
51
Points
28
@hermano Als ik het goed heb berekend, heb je ongeveer 50 kg plant met een goed natuurlijk percentage actieve substanzen nodig om 1 kg van een mengsel van alle alkaloïden te krijgen. Ik ben geen chemicus, maar een wiskunde- en natuurkundefreak. En je hebt ook het juiste ras van ephedra nodig, vanwege het percentage. Je hebt ook 100% opbrengst nodig
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
65
Points
18
Het zal zeker heel moeilijk zijn om een bedrag te krijgen dat de moeite waard is. Als je dat op "hobbyschaal" wilt doen, dan kun je proberen een van de vele artikelen na te maken die deze extractie beschrijven, maar kilogramschaal is waarschijnlijk erg vervelend
 

Djdrama

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 28, 2023
Messages
25
Reaction score
6
Points
3
Je kunt efedrine thuis maken met benzaldehyde, gist en suiker.
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
65
Points
18
Ik heb een post gemaakt waarin ik het proces uitleg. Het is verre van eenvoudig
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
L-PAC thuis is helaas niet echt haalbaar, er wordt al jaren over gediscussieerd zonder dat er uiteindelijk iets van terecht is gekomen. Allemaal speculatie.

Voor de extractie van alkaloïden in het algemeen zijn vele kilo's plantmateriaal nodig, zoals cocaïne, voor de productie van 1 kg is gemiddeld 250 kg blad nodig om je een idee te geven.

Thuis op kleine schaal, als je dit echt wilt doen, is het mogelijk. Uit 2kg Ma Huang kun je ongeveer 10-15gr efedrine halen voor een kleine hoeveelheid.

Je kunt het online te koop vinden als je zoekt op "Mo Huang". De soort die je zoekt is Ephedra Sinica stapf. Gebruik geen Mormonthee, want die bevat heel weinig alkaloïden.


Soxhlet extractie is de beste manier als je het mij vraagt.
 

situ1984

Don't buy from me
Member
Joined
May 14, 2023
Messages
17
Reaction score
0
Points
1
Als je Chinees bent, is dit veilig en gemakkelijk te verkrijgen. Ephedra lijkt op andere planten. Sommige mensen in China beschouwen onkruid als ephedra. Bovendien is slechts één soort ephedra in China waardevol om te planten. Andere soorten hebben een laag gehalte of zijn beschermd.
 
Top