J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 Feb 21, 2024 #1 Heeft iemand in het verleden bij Chinese leveranciers op het forum 2-Broomovalerofenon besteld en kan iemand een mening geven?
Heeft iemand in het verleden bij Chinese leveranciers op het forum 2-Broomovalerofenon besteld en kan iemand een mening geven?
Osmosis Vanderwaal Moderator in US section Resident Joined Jan 15, 2023 Messages 1,754 Solutions 4 Reaction score 1,320 Points 113 Deals 1 21 Feb #2 Heb je het al geprobeerd? Ze hebben het hier in het verleden verkocht, maar onlangs vertelden ze me/vertelden ze anderen dat er een MOQ van 25 kg is in de VS. We zullen een Groupon of zoiets moeten doen. J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 By Johnny536 21 Feb #3 Ja, ik heb bij twee verschillende leveranciers besteld en volgens mij een ander product ontvangen. Ik probeer erachter te komen Upvote 0 Downvote
Heb je het al geprobeerd? Ze hebben het hier in het verleden verkocht, maar onlangs vertelden ze me/vertelden ze anderen dat er een MOQ van 25 kg is in de VS. We zullen een Groupon of zoiets moeten doen.
J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 By Johnny536 21 Feb #3 Ja, ik heb bij twee verschillende leveranciers besteld en volgens mij een ander product ontvangen. Ik probeer erachter te komen
Ja, ik heb bij twee verschillende leveranciers besteld en volgens mij een ander product ontvangen. Ik probeer erachter te komen
J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 21 Feb #4 Ja, ik heb bij twee verschillende leveranciers besteld en volgens mij een ander product ontvangen. Ik probeer erachter te komen Upvote 0 Downvote
Ja, ik heb bij twee verschillende leveranciers besteld en volgens mij een ander product ontvangen. Ik probeer erachter te komen