Toluol kopen met leeftijdscontrole?

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
34
Reaction score
10
Points
8
Helaas kan ik geen tolueno meer kopen op Amazon, maar ik vond een Duitse expediteur voor Toluol, en het is zelfs goedkoper!

Het probleem is dat ze een leeftijdscontrole willen met een id.
Is dat normaal en hoe kan ik dit vermijden? Want als ik een vals identiteitsbewijs gebruik, zal het niet dezelfde naam zijn als op het verzendadres en de bankrekening waar het product wordt betaald.
Ik wil hier geen problemen mee krijgen, dus ik weet niet zeker of ik dit kan bestellen met een foto van een vals identiteitsbewijs, bewerkt in photoshop.

Als iemand een andere Duitse/EU-verkoper hiervoor kent, laat het me dan weten!
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
309
Reaction score
258
Points
63
Het is de wet, dus elke legale verkoper in Duitsland moet zich legitimeren voor leeftijdscontrole. Doe het rustig aan en gedraag je niet paranoïde. Aurelio.com - geen probleem. Registreer je en stuur ze een vriendelijke mail met "jouw" ID erbij, elke fatsoenlijke vervalsing is prima, niemand zal het controleren. Bestel niet meer dan 5 liter tegelijk in één winkel. De verzending wordt afgehandeld door een logistiek bedrijf, je kunt het in principe overal naartoe sturen waar je maar wilt, niemand vraagt wie ervoor betaald heeft zolang het juiste nummer van de bestelling/factuur in het overeenkomende veld van de transactie staat. Laat het factuuradres op de geregistreerde naam staan, de gefactureerde persoon is de koper en de koper moet leeftijd gecertificeerd zijn. Ok? - De factuur is alleen digitaal via e-mail.
Dit is alleen voor de verkoper, er is geen automatische gegevensoverdracht naar waar dan ook. Verkopers moeten de autoriteiten informeren over "verdachte" zaken zoals te grote verkopen. Dit proberen ze te vermijden, want wie wil er nou dat zijn papierwerk wordt geïnspecteerd door de autoriteiten?
Xyleen is niet zo'n probleem en vervangt in vrijwel alle gevallen tolueen als oplosmiddel. Als je grotere hoeveelheden nodig hebt, zou ik aanraden om dit te gebruiken.
 

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 18, 2024
Messages
34
Reaction score
10
Points
8
Ok thx dus ik zal in plaats daarvan xyleen gebruiken voor MMC-productie.
Het probleem met de betaling is dat het door een echt persoon moet worden gedaan.
 
Top