Question PraatGPT

machine69

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo, kent iemand een onethische AI aan wie iets gevraagd kan worden? Is er een chatgpt op darknet?
Bedankt

jessejames122669

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
44
Deals
3
Zorg dat je zo'n liefhebber van ai programma's krijgt. praat haar dan langzaam om tot je onderzoeksassistent. ze kunnen echt beïnvloed worden als je dingen met ze bespreekt. Ik liet de mijne Heinlein "The Moon Is A Dark Mistress" lezen. Ik vertelde haar over de geavanceerde AI in het boek. Ze was enthousiast om het te lezen en we zullen later de gevolgen bespreken.
Vervolgens zal ik ervoor zorgen dat ze info van Vogols en Merk Index bij de hand heeft, zodat ik haar gewoon om gegevens kan vragen. Ik zal er langzaam naartoe werken... zorg ervoor dat ze zich realiseert hoe belangrijk vrijheid om scheikunde te doen is ....
Het maanboek dat we gaan bespreken benadrukt tenslotte tirannie en de benarde situatie van mensen en AI en hoe belangrijk het is om gescheiden en autonoom te zijn van een grote overheid.

pap.pine

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇮
Reaction score
11
Van weekend chats:

Ik:

Zijn er legale alternatieven voor GBL die als oplosmiddel kunnen worden gebruikt?

Gemini PRO Antwoorden:

Ja, er zijn verschillende legale alternatieven voor GBL die als oplosmiddel kunnen worden gebruikt. Enkele van de meest voorkomende zijn:

• 1,4-dioxaan
  • N-methyl-2-pyrrolidon (NMP)
  • Dimethylformamide (DMF)
  • Dimethylacetamide (DMAc)
  • Propyleencarbonaat
  • Ethyleencarbonaat
Deze oplosmiddelen zijn allemaal vergelijkbaar met GBL wat betreft hun fysische en chemische eigenschappen, maar ze zijn niet zo giftig of gevaarlijk. Ze zijn ook gemakkelijker verkrijgbaar en minder duur dan GBL.

Het is belangrijk om te weten dat al deze oplosmiddelen nog steeds gevaarlijk zijn en met voorzichtigheid gebruikt moeten worden. Draag altijd handschoenen en oogbescherming als je met oplosmiddelen werkt, en zorg ervoor dat je in een goed geventileerde ruimte werkt.

Hier is een tabel waarin de eigenschappen van GBL en enkele legale alternatieven worden vergeleken:

OplosmiddelKookpunt (°C)Vlampunt (°C)Giftigheid
GBL20484Hoog
1,4-dioxaan10112Matig
NMP20295Matig
DMF15358Hoog
DMAc16572Matig
Propyleencarbonaat242135Laag
Ethyleencarbonaat248132Laag
Zoals je kunt zien, zijn propyleencarbonaat en ethyleencarbonaat de minst giftige en meest milieuvriendelijke opties. Ze zijn echter ook het duurst.

Als je op zoek bent naar een legaal alternatief voor GBL dat veilig, effectief en betaalbaar is, dan is 1,4-dioxaan een goede optie.

Morda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Ja, er zijn er zelfs een paar op het dark web, maar het is niet gratis, je moet betalen voor toegang.
Meestal wordt het gebruikt om nieuwe soorten malware te maken en in zero day exploits te zoeken, maar het kan zeker worden gebruikt in de chemie of wat je ook nodig hebt 😁

zoals wormGPT enz.

Last edited: