Snijdend amph. sulfaat

gaetano99

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2023
Messages
9
Reaction score
0
Points
1
Hallo,
Wat is het beste additief voor het snijden van amfetaminesulfaat (pasta).
 

BadBoy

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2023
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Cafeïne
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo. Het team van BB Forum raadt je ten zeerste aan om volgens ons beleid niet te snijden in je producten.
 

BadBoy

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2023
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Iedereen snijdt in snelheid hoe kan het dan biznes zijn als je 1 l olie neemt en 1kg snelheid krijgt waar is dan biznes? Waar 1 pasta is 1000€ en 1l in Nederland is 1200€ waar u te nemen naar ander land moet u betalen transport en krijgen iets voor IT. Dit is geen winst als mensen niet bezuinigen op speed.
 
View previous replies…

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
De biznis zit in het maken van je eigen "A-OIL" van 350 euro/kg en het verkopen voor 1200, niet in het kopen van wat methanolsoep en er dan louche dingen mee doen om die winst te vergroten.
 

BadBoy

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2023
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Geen iedereen Wil gemaakte olie veel mensen Wil olie en zijn mensen later snijdt snelheid vorm 1l olie gemaakt 5kg snelheid
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Nou, we gaan deze trend veranderen en mensen raken vroeg of laat verlost van zulke slechte producten.
 
Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Dring aan op een hogere prijs, leg uit hoe je product anders is en bied een monster aan. Ik garandeer je dat mensen terug zullen komen, zelfs het dubbele van de prijs is een koopje voor zuiver zout als je bedenkt dat de meeste straatzooi 15% is.
 

spanara

scammer
Joined
Dec 21, 2022
Messages
33
Reaction score
15
Points
18
Deals
9
Ik heb lang geleden een aantal ongesneden producten in een vreemd land geleverd waar ik niet gewend was aan deze producten.
135 mensen kwamen die nacht in het ziekenhuis terecht en uiteindelijk kocht swim het product terug.
Dus ik volg deze discussies met grote belangstelling.
bttmline onversneden producten en of eerlijke info over doses en sterkte van producten kan ook leiden tot gevaarlijke situaties .
 
Top