Ik zie nu wat je bedoelt met "kleine puntjes", dat verwarde me. Kies zeker voor de effen kleur. Ik kwam in aanraking met iets anders, daarom gaf ik textuur aan, maar dat is moeilijk te zien op een foto. Het spul dat ik in de winkel kreeg was erg bruin en had een gladde textuur, wat uiteindelijk gomachtige troep werd vergeleken met normale strikers die meer roodachtig en zanderig aanvoelden. Ik heb gehoord dat je phos tot 10 keer kunt recyclen? Voeg je %10 toe bovenop een beetje gewicht dat terug wordt toegevoegd? (Ervan uitgaande dat er een beetje verloren gaat tijdens het recyclen. Of compenseert de %10 dit?) Met andere woorden, dekt het toevoegen van %10 de kwaliteit van de gebruikte RP, de verloren hoeveelheid of in wezen beide?
Je hebt wel lef @FritBuchner. Ik ben doodsbang om alleen al wat glasmateriaal te bestellen. Niet zozeer een ding hier en daar, de gecombineerde continue levering is wat me zorgen baart. Ik wil bijvoorbeeld wat ma huang pakken. Als het werkt, wil ik het weer doen totdat er iets beters komt. In combinatie met wat eenmalige aankopen van glaswerk is dat geen probleem. Af en toe wat RP erbij, misschien hier en daar wat andere oplosmiddelen, etc. en nu begint het echt warm te worden. Ik zeg niemand wat hij moet doen, ik probeer gewoon het goede woord te verspreiden, niet voor de nieuwelingen, maar voor mezelf. Als ik voor mezelf spreek, kan het niet genoeg benadrukt worden. Ik trek graag mijn ballen eruit als ik denk dat niemand kijkt of het zal merken, maar dat betekent niet dat er niemand is of zal zijn.