Question Fenethylline/captagon synthese met andere xanthine/purine derivaten

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ik was eerder aan het brainstormen toen ik de Wikipedia-pagina voor fenethylline bekeek, en ik vroeg me af of iemand hier al eens een geneesmiddel heeft gemaakt of geprobeerd met een ander purinederivaat. Het analoge 1-allyltheobromine kwam bij me op omdat ik me herinnerde dat een scheikundige op YouTube het op zichzelf maakte en testte.

Van 1-allyltheobromine wordt gezegd dat het veel krachtiger is dan cafeïne en mogelijk minder cardiovasculaire effecten heeft, gebaseerd op de hogere potentie op A1 in plaats van A2.

Ik zou het fenethalyllthylline of "fuckimgone" noemen in plaats van captagon.

Ik vroeg me ook af wat de mogelijkheden zijn van andere fenethylamine-xanthine co-drugs. 4-mmc-cafeïne of andere.
 

Attachments

  • e0gBlOxJP1.png
    e0gBlOxJP1.png
    3.8 KB · Views: 29

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ik denk dat je in plaats daarvan zou moeten beginnen met 1-allyltheophylline. Ik vraag me af of het nog steeds vergelijkbare effecten zou hebben.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
17
Points
18
Betekent dit dat ik geen theofylline nodig heb?
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ik denk dat je theofylline nodig hebt vanwege de positie waar het amfetaminemolecuul zich aan bindt.

Dit is hoe dan ook allemaal theoretisch en de effecten zouden onvoorspelbaar zijn. Ik ben niet deskundig genoeg om te weten hoe de 1-allyl substitutie de syntheseprocedure of farmacodynamiek van het hele molecuul zou beïnvloeden.

Uit speculatie neem ik aan dat het na metabolisme een prodrug naar amfetamine en 1-allyltheofylline zou zijn. En ik neem ook aan dat, aangezien 1-allyltheobromine veel sterker is dan cafeïne, 1-allyltheophylline ook veel krachtiger zou zijn.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Als u Synthese fenethylline wilt, moeten we samen communiceren zodat we tot oplossingen kunnen komen
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Cafeïne theofylline theobromine is van de Xanthine familie.

Ik denk dat het niet zo sterk zou zijn als amfetamine of fenethylline en meth
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Haha die video heeft me aan het denken gezet over de vraag of fenethylline kan worden gemaakt met andere, veel sterkere xanthines.
 
Top