Leuk weetje voor inwoners van Californië in de VS

sickofit

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 28, 2023
Messages
9
Reaction score
21
Points
3
Dit forumonderdeel is echt geweldig!
Als je in Californië wordt gepakt met een pijp die "methresidu" bevat, krijg je een aanklacht voor parafernalia.
Als je de errr-errr ergens buiten de bel hebt, is het bezit.

Verhaal:
Nou, mijn homie verliet een plek en wilde om wat voor reden dan ook geen zak in zijn zak hebben.
Dus smolt hij een hele eight ball in de bubble voordat hij ging rijden.
Ik ben de details vergeten die ertoe leidden dat hij werd neergeknald.
Hij voorkwam extra tijd en een extra aanklacht voor bezit omdat hij de bal in zijn pijp had gesmolten.

Hij was mijn eerste dealer en toen hij werd gepakt, LOL, viel het me op!
Hij was mijn vriend - net zoals Cartman in South Park een klootzak was, maar toch... hij was een vriend... ik had het spul en was bereid om zijn grote mond te verdragen. Laat ik het zo zeggen. LOL.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Ik had zo'n vriend. Hij stierf op 36-jarige leeftijd aan een hartaanval in een hotelkamer met een naald die waarschijnlijk uit zijn arm stak. Niet gediagnosticeerde hartkwaal, zei zijn moeder. Dit is een goed advies. Er zijn veel manieren om je bijkomende schade te minimaliseren. Als ik iets mee het land in zou nemen, zou ik het in een waterfles stoppen, er een beetje op slaan en het deksel erop doen. Zet er een klein zwart stipje op met een markeerstift en gooi het in de achterklep bij de andere 10 stuks. Een ons verdwijnt in een ons water, dat is 1 slok. Een lege waterfles met nog 1 slok erin zou de meeste wenkbrauwen niet doen fronsen en 30 ml water verdampen uit 30 gram meth duurt minder dan 10 minuten.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Ik had zo'n vriend. Hij stierf op 36-jarige leeftijd aan een hartaanval in een hotelkamer met een naald die waarschijnlijk uit zijn arm stak. Niet gediagnosticeerde hartkwaal, zei zijn moeder. Dit is een goed advies. Er zijn veel manieren om je bijkomende schade te minimaliseren. Als ik iets mee het land in zou nemen, zou ik het in een waterfles stoppen, er een beetje op slaan en het deksel erop doen. Zet er een klein zwart stipje op met een markeerstift en gooi het in de achterklep bij de andere 10 stuks. Een ons verdwijnt in een ons water, dat is 1 slok. Een lege waterfles met nog 1 slok erin zou de meeste wenkbrauwen niet doen fronsen en 30 ml water verdampen uit 30 gram meth duurt minder dan 10 minuten.
 

sickofit

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 28, 2023
Messages
9
Reaction score
21
Points
3
Oh dude, no shit, ik ga naar een dollar general en koop een paar helium gevulde feestballonnen als ik met iets op zak moet rijden.
Je bindt de cha-cha aan de ballonnen en Voilà! Bon voyage!

Ik heb een paar goudklompjes die ik binnenkort aan deze sectie zal toevoegen met betrekking tot transport.
Ik heb mijn aantekeningen altijd voor mezelf gehouden.
Maar ik denk dat dit forum/deze markt/deze gemeenschap EINDELIJK een plek voor me kan zijn om me thuis te voelen.
Ik wil mijn "parels niet bij de zwijnen gooien".
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Ik heb dit gezien in een aflevering van cops. Zorg ervoor dat je ze loslaat voordat je stopt, ze zouden ze uit de lucht kunnen schieten omdat ballonnen niet bijzonder snel opstijgen. 100% kans dat ze je aanhouden als je uit het raam ballonnen loslaat als ze je aanhouden.
Dat wil zeggen onder bedreiging van een pistool, achteruit naar me toe lopen en dan in elkaar geslagen en geboeid worden. Ook raak je je drugs kwijt en ik zou niet geschokt zijn als ze die ballonnen terughalen. Ze kunnen je kenteken lezen vanaf een satelliet dus er is geen reden waarom ze niet gewoon zouden kunnen kijken waar ze heen gaan en waar ze terechtkomen. Je had hem gewoon tussen het luchtfilter en de behuizing kunnen stoppen. Ik heb nog nooit een agent onder de motorkap zien zoeken en als ze dat wel zouden doen, zouden ze het daar of onder de accu nog steeds niet vinden.
 

escheto830

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 24, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
SOCKOFIT NO MAN you were werting your pearls to the swine ik lees al je posts lach me al een uur rot man off some edibles man you made my night
 
Top