Mooi, een lang antwoord
Laat me erin duiken!
Je bent een zeer nobele burger
Ze hebben hun eigen graf gegraven met het bestrijden van crypto's/NFT's.
Zolang ze NFT's niet als waardepapieren aanmerken, kan dit doorgaan in rechtsgebieden die onder bepaalde omstandigheden belastingvrije NFT-verkoop toestaan.
Zelfs als de VS, de EU of andere landen deze witwaspraktijken bestrijden, zullen er zeker een paar onwettige rechtsgebieden zijn waar dit een mogelijke optie blijft!
En zelfs als ze dit in de VS bestrijden door NFT's veilig te verklaren, zal dit een geweldige verschuiving zijn voor de crypto-industrie, dus ik zou eigenlijk blij zijn met beide uitkomsten!
Het is zeker en het zou ook
moeten zijn Niets komt gemakkelijk en geld witwassen via bedrijven is een voorrecht dat verdiend moet worden.
Hier zou de vraag ook zijn - is het bedrag dat moet worden witgewassen één groot bedrag dat in één keer moet worden witgewassen of is het eerder een terugkerend bedrag dat regelmatig moet worden witgewassen. Het eerste maakt het 'bedrijfsmodel' een waardevolle optie, het laatste vereist zeker meer vaardigheid en kennis!
Daar kan ik niets over zeggen aangezien ik geen Amerikaans staatsburger ben, al mijn alarmbellen gingen af toen je het had over het declareren van opbrengsten van het darknet als daadwerkelijke opbrengsten van het darknet, maar dus als resultaten van in principe legaal werk.
Het is zeker een gewaagde methode en vereist wat ballen, dat is zeker!
Ik heb in eerste instantie begrepen dat dit zal werken, maar dat het verdenkingen kan oproepen die kunnen worden weggenomen met betere track records en kogelvrije alibi's. Het is echter de durf. Toch is het de vermetelheid die me de keel uithangt, de vermetelheid om je persoonlijkheid te koppelen aan het darkweb
Maar het zijn vaak deze methodes die minder verdenkingen oproepen dan andere methodes die een verhaal proberen te verzinnen dat in eerste instantie nooit is gebeurd.
Het is vaak een waardevolle optie om een gedeeltelijke waarheid in een leugen op te nemen, om het liegen gemakkelijker te maken en ook om de leugen gemakkelijker te laten geloven.
Alsof ze zouden denken 'wat als die crypto's van het darknet komen?' en jij toegeeft dat dat inderdaad zo is, maar dan legaal
Nu ik er meer over heb nagedacht, denk ik dat dit inderdaad een geniaal idee is!
Het heeft iemand nodig die zich volledig bewust is van waar hij aan begint!
Ga uw gang meneer, ik keur het goed