Dat ziet eruit alsof het misschien gerookt kan worden, het is geen nummer 4 zoals ik die ooit heb gezien. Als het echte teer was, zou ik zeggen dat je de oude schud-en-kruimel truc moet doen waarbij je het in een pillenflesje doet met een stuiver en een cent (ik zeg beide omdat ik niet meer precies weet welke), dan doe je de teer in het flesje met hen en een klein beetje bakpoeder (GEEN Soda), ongeveer 1-2 theelepels per gram, dus helemaal niet veel. Dan zet je het ongeveer 10 minuten in de vriezer en dan schud je het nog een keer goed door elkaar, zodat het uiteenvalt in kleine bijna poederige stukjes die je kunt snuiven. Ik haat teer en aangezien ik geen IV gebruik is dat wat ik doe als ik alleen maar teer kan vinden maar dat spul ziet er harder uit dan de teer die ik meestal zie. Ik vraag me af of het niet gerookt kan worden zoals opium. Welke heb je gevraagd in de bestelling? De Gun powder of de Afghan? Ik heb een G van de Afghaanse voor een vriend en het had een paar kleine stukjes gemengd met de bruine poeder, maar ze waren niets zoals dat, en de potentie was vrij goed ook. Ik heb mensen zwart, tan en een beetje wit zien mengen in een mini blender en ze noemden het cookies and cream, het spul was vuur maar werkte het beste met IV.