Opium extractie

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Hallo, mijn vriend heeft me net een video gestuurd waarin hij het sap uit papaver haalt in een pot met 98-99% EtOH. En hoe kan hij de Opium eruit halen of kan het gewoon zo gebruikt worden?
 

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2024
Messages
19
Reaction score
8
Points
3
Dus als het papaver sap nu in de EtOH zit, moeten de alkaloïden oplossen in de EtOH. De duur van dit proces kan variëren, maar het moet ongeveer een paar uur tot een paar dagen zijn. Nadat de alkaloïden zijn opgelost in de EtOH, moet je de oplossing filteren om het resterende planten/sapmateriaal te verwijderen. Daarna kun je de EtOH laten verdampen, waardoor er een zuiverdere vorm van de alkaloïden/opium overblijft. In dat geval zou je de alkaloïden opnieuw kunnen oplossen in EtOH, de oplossing filteren en de EtOH laten verdampen om de zuiverheid van de opium te verbeteren.

Maar je zou ook direct het sap kunnen gebruiken, dit zou vergelijkbare effecten hebben, omdat het sap van de papaver technisch gezien gewoon de alkaloïden zijn die vervangen zijn door plantaardig materiaal, dus het is net als opium maar veel minder puur.
 
Top