• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Breaking Bad Openbare [US] BB gemeenschapsgroep op Messenger Element

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
waarom? klik lid worden, maar blijf laden

OihlRN5ZuU

0OyVB65TM7
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666
Ik denk dat de reden is dat je account niet is aangemaakt op onze server (element.bbgate.com)
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
39
Points
18
Hallo Amerikaanse BB-leden!!! Hoe gaat het met iedereen vandaag? Ik ben benieuwd wie er allemaal in de VS wonen, dus als je hier doorheen filtert, neem dan even de tijd om "HELLO!!!" te zeggen. Het zou leuk zijn om een groep gelijkgestemde mensen te verzamelen van wie ik weet dat ze in de buurt wonen om met elkaar te praten en eventueel samen te werken aan projecten waarin we geïnteresseerd zijn! Ik kijk ernaar uit om van iedereen te horen!

Vrede, liefde en blijf veilig daarbuiten!

Pseudomicrozwaartekracht-
 
View previous replies…

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
507
Reaction score
236
Points
43
Ik ben in de onderste 48
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Ik ben in de VS gevestigd.
Midwesten
Van de westkust, California en Seattle.
Woon nu in het midwesten
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
39
Points
18
Hé Jesse jades, ik ben zelf ook in Oklahoma. Leuk je te ontmoeten man! Wat voor drugs gebruik, maak of verkoop je? Wat is je favoriete drug?
 
View previous replies…

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Hé,
Ik zag net dat we niet kunnen zeggen waar we andere vormen van communicatie hebben. Ik ben blij dat ik het zag, want ik zou het zonder nadenken gedaan hebben. Ik heb mijn info op mijn advertentie. als je wilt praten zonder deze interface. Ik zal altijd vereisen het gebruik van escrow hier op bb, maar haat het sms'en
 

PseudoMicroGravity

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 28, 2023
Messages
39
Reaction score
39
Points
18
Dus als ik je goed begrijp, heb je al die precursoren gekocht en het grootste deel ervan verbrand om MDMA te leren maken? En jij gelooft dat je nu weet wat je doet en betere resultaten zou hebben? Je hebt maar één succesvolle synthese gehad? En dat leverde een paar ons goede MDMA op? Heb ik dat allemaal goed? Verdomme, ik klink alsof ik een lul ben als ik dat teruglees, maar dat ben ik echt niet! Ik wil alleen verduidelijken of ik heb begrepen wat je me hebt verteld. Ik bewonder zeker je vastberadenheid en stijl! Gast, je bent de man!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Is het iemand gelukt om lid te worden van deze groep? Ik heb het meerdere keren geprobeerd met elke denkbare combinatie van terminologie en ik krijg alleen maar error 400. Ik heb elke helppagina en elke instructie gelezen. Als ik toesta dat een account wordt aangemaakt op de standaardserver, wordt de groep of de server niet gevonden, maar als ik probeer element.bbgate.com , element.bbgate.onion , #usa-bb-forum: element.bbgate.com ect. Krijg ik error 400
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666
Laat me de link naar je Elementprofiel weten en ik voeg je toe.
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666
Je profiel is niet aangemaakt op onze server, dus je kunt niet in onze groepen komen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Ik heb geprobeerd er een te maken op jullie server, maar hij wordt niet gevonden als ik ernaar zoek. Wat moet ik hier plaatsen?
ZGs3g9Fl7n
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
507
Reaction score
236
Points
43
Ik krijg dit
Kan homeserver niet bereiken
Zorg voor een stabiele internetverbinding of neem contact op met de serverbeheerder.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
507
Reaction score
236
Points
43
Laat maar, ik ben toegelaten!!! Geweldig!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Dus iedereen. Als je de http 400 error krijgt, moet je waarschijnlijk je DNS cache wissen. Dat werkte in ieder geval voor mij
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
507
Reaction score
236
Points
43
Zegt het iemand anders dat hij geen toestemming heeft om berichten te plaatsen op het forum in de VS? Ik had iemand die zei dat niemand toestemming had, maar ik schijn wel te kunnen posten?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
69C5ZeIP2J

Ik verwijs specifiek naar dit forum. Je hebt er niet gepost en niemand behalve Heisenberg. Dit is het specifieke forum in de VS waar ik naar verwijs. Verdomd raar, ik ging voor een betere foto, die liet zien waar het zegt dat ik geen toestemming heb om te posten, en deze pagina is weg en de #US-bbgate. Forum opent naar 3 subforums , regels, communicatie over elk onderwerp en vragen beantwoorden wederzijdse hulp. 2 minuten geleden opende het naar de screenshot waar er geen berichten zijn. Drugs. Heel veel denk ik. Of het Mandela effect. 🤷
 
  • Like
Reactions: vis

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
507
Reaction score
236
Points
43
Ja, dit brengt me in verwarring over wat ik eraan moet doen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Ik denk dat je een dag of twee moet wachten. Het lijkt erop dat iemand lid wordt van de groep en dat een beheerder daarna goedkeurt dat je berichten kunt plaatsen. Dat lijkt in mijn geval te zijn gebeurd. Ik werd lid van de groep en had geen toestemming om te posten en ik kon eigenlijk geen posts zien. Maar de volgende dag was het veranderd. Als het morgenmiddag nog niet veranderd is, moet je misschien contact opnemen, maar ik denk van wel.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
507
Reaction score
236
Points
43
Oké, bedankt!
 
Top