Racemische meth

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Kan iemand mij recemic meth uitleggen????
En als je een recept hebt, deel het dan hier (een makkelijke op kleine schaal)

rqq

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Er zijn hier meerdere methoden voor racemisch meth beschikbaar. Ook enkele video's als ik het me goed herinner. Gebruik gewoon de zoekbalk.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
Oké dus meth, het heeft 1 chirale koolstof. Eén koolstof die een beetje draait als je door de loop van een geweer zou kijken. Stel je iemand voor die naar je toe fietst. Ze steken hun linkerbeen uit. Dan steekt hij zijn rechterbeen uit. Dat is het verschil tussen L(eavo) en D(extro) meth. Racemische meth betekent gewoon dat het ongeveer een 50/50 mengsel is. Dat krijg je als je een precursor gebruikt die niet chiraal is. Voorbeelden hiervan zijn P-2-P, fenylaceton, efedrine en pseudo-efedrine ZIJN wel chiraal, maar ze hebben 2 c chirale koolwaterstoffen, maar verliezen de eerste bij de reductie tot meth. En de tweede bepaalt of je L- of D-meth maakt. Het gebruik van L en D is echter archaïsch en de coole kinderen gebruiken R en S, net als een rallysport-racewagen.

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Bedankt man, kun je een recept geven om het te maken (een makkelijke)?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
Voor het maken van meth? Racemisch of D? Schudden en bakken via lithium/ammoniak, een berkenachtige reactie, leucart, al/hg, elektro-reductie, via chlooramfetamine? Via methyamine en katalysator... wat probeer je?

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
No shake and bake is not what i want.
I mean a easy way with simple equipment is good for me to make racemic meth in small scale(just for training myself)
So if i could find a methhod for it will be awesome for me.
Can you help me with that?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
🤔easy way?? Simple equipment,.... yep that's a shake and bake with lithium our of a battery and an ammonium compound