Overwinning dames en heren!
Ik heb 160 mg heroïne gemaakt van 173 mg morfinevrije basis, geëxtraheerd uit 300 mg morfinesulfaatpillen waarvan de vervaldatum in 2008 was verstreken (ja, waarschijnlijk gemaakt in 2006 en vervolgens gedurende 17 jaar opgeslagen bij omgevingstemperatuur (in de buurt van 20°C).
Ik maakte mijn eigen anhydride azijnzuur van Na-Acetaat+S2Cl2 en gebruikte 1 gram met mijn 173mg morfine vrije base, in 10mL glazen kolf, bij 85°C geregeld onder constante magnetische agitatie gedurende 2H20minuten.
Basificatie met 10% NaOH-oplossing, extractie met ether, verdamping in glazen petrischalen bij 45°C (zie foto) gewogen (160mg, goede opbrengst), bedekt met gedestilleerd water, en aangezuurd in de buurt van pH 2 met geconcentreerd HCl druppels, geneutraliseerd met natriumbicarbonaat tot pH 7.
Injectie IM :
1.5mg drempel, weinig effecten (dus duidelijk geen morfine op dit niveau)
3mg : mijn echte krachtige dosis (effecten zijn iets beter dan morfine, aangenamer)
6mg : braken
Perfect, het is echt DAM in mijn ervaring, bijna 2 tot 2,5 keer krachtiger dan medische morfine.
Ik ben van plan de synthese te reproduceren met meer gedetailleerde informatie, foto's, berekeningen, precieze temperaturen en materiaal.
Ik zal een goed gedocumenteerde pagina over deze synthese op dit forum maken als ik minstens 4 of 5 syntheses ervaring heb.
(en meer morfine van mijn codeïne, het lijkt heel goed te werken)
-> Persoonlijke reflectie : ik begrijp nog steeds niet waarom DAM niet gebruikt wordt in het ziekenhuis (of zelfs legaal) : het niveau van verslaving is gelijk aan Tramadol bijvoorbeeld, voor mij, wat erg laag is. Een gat van een week tussen 2 doses is als een van een feestje met vrienden: het is cool, maar geen probleem om volgende week te wachten. Mijn observatie is: alleen degenen die al verslavingsproblemen hebben, kunnen verslavingsproblemen krijgen...