Question Aan de makers van de forums en degenen die het beheren

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Goedendag vrienden.

Ik heb een vraag die is ingegeven door bewondering voor degenen die de show runnen.

Hoe houden jullie de touwtjes strak in handen, terwijl jullie toch tot de kern van de industrie behoren?

Ik heb enorme bewondering voor de speciale mensen die zichzelf bij elkaar houden in deze industrie.
Hier is een speciaal individu voor nodig.

Ik zie zoveel mensen afbrokkelen die deze industrie ingaan, maar af en toe duikt er iemand op die het 100% onder controle lijkt te hebben.

Wat is jouw geheim?

Vasile

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
Je zou beter moeten weten dat iemand die iets goeds heeft dat werkt, het geheim niet met anderen zal delen. En ja, de mensen die dit runnen doen op zijn minst goed werk, props voor hen.

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Haha nou bro, ik bewonder de discipline zo erg.

99% van de mensen zou zelfmoord hebben gepleegd.

Maar ik heb ook gehoord dat chemici 98% van de tijd nuchter zijn.
Is dat waar?

Ik wil gewoon weten waar ik moet beginnen.
Ik ben een gepassioneerd persoon en hou van scheikunde (ook al ben ik relatief noob) en ik wil wanhopig groeien als persoon en als scheikundige.

Glaswerk vlekkeloos schoonmaken
Op tijd naar bed gaan.
Een spirituele verbinding hebben.
Je bed opmaken zodra je wakker wordt.
Gezond eten.
Van je buren houden
Van je klanten houden
Van jezelf houden.

Wat anders ....?

Misschien is het genetisch bepaald?

Waarom moet ik zo mijn best doen en doen anderen het zo moeiteloos?

Ze feesten van vrijdag tot zondagochtend en zijn nog op tijd voor de kerk en ze zien eruit alsof ze nog nooit van hun leven drugs hebben gebruikt.

Ik heb het geheim nodig

View previous replies…

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
het is geen geheim meer als het eenmaal verteld is. een geheim zal altijd geheim blijven. ;-p

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Ik ben 98% van de tijd niet nuchter, ik maak mijn glaswerk snel en efficiënt schoon en een vieze plek is geen probleem, tenzij het helemaal schoon moet zijn. 2 tot 3 dagen niet slapen, soms wel 7 tot 8 dagen tot de hallucinaties beginnen. Spirituele verbinding ja, het is je geestelijke gezondheid. Wat speed snuiven om wakker te worden zonder slaperig te zijn. Gezond eten en veel Snickers, ik weet niet waarom ik daar zo'n trek in heb, ramadan ook haha. Ik hou niet van mijn buren, maar wel van mijn klanten en zij van mij. Van jezelf houden is moeilijk.

Ik werk heel hard en eindig soms met bronchitis en vergiftiging door oplosmiddelen, nitropropanen, benzaldehyden, nitroethaan op je hand als je kristallen morst (brandwonden). Dit komt vooral omdat ik een kamer huur en in mijn slaapkamer een lab heb, ik verdien amper huur rn haha

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Je eerlijkheid wordt gewaardeerd.
Ik voel met je mee en bedankt dat je de tijd hebt genomen om te antwoorden.

Vreemd genoeg kan ik me er 100% in vinden en ik weet zeker dat veel mensen dat ook doen.

Briljant, blij dat ik niet de enige ben die zichzelf af en toe vergiftigt.
Ik begin het leuk te vinden, lol. Geef me mijn gifdampen of ik begin hcl uit de fles te blazen xD (doe dat alsjeblieft niet)

Morda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
:O ga zo door 🤣

Morda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4

osmanik

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Ik denk niet dat dit een vraag is om te stellen

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Als jullie een hele erge hoest krijgen door het inademen van oplosmiddelen, stel ik voor dat je je het beste kunt onttrekken aan de blootstelling en codeïne moet eten. Als codeïne niet helpt, neem dan morfine (oraal natuurlijk) totdat je voelt dat het goed gaat. Ik heb zelf 3 weken aan de morfine gezeten door deze rotzooi. :D