• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

News Welkom bij het USA 🇺🇸 gedeelte van het forum! Ik kan je hulp goed gebruiken!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Terwijl ik me voorbereid om het roer over te nemen van deze hoek van het forum. Ik wil wat lijsten samenstellen en informatie verzamelen over de toestand van de medicijnenmarkt hier in de Verenigde Staten. Ik ben geïnteresseerd in de geschiedenis, logistiek, etiquette, ethiek, ik wil er alles over weten. Import export. Als je een verhaal te vertellen hebt over een ervaring die je hebt gehad met betrekking tot de online drugsmarkt, dan is deze thread jouw uitlaatklep om dat te vertellen. Als je liever anoniem blijft, kun je me een bericht sturen en dan voeg ik het toe. Als je informatie wilt delen over het onderwerp van de Amerikaanse online drugsmarkt, rants, recensies, klaagzangen, laten we erover praten!
De wereld verandert en Amerikanen moeten zich ook aanpassen aan nieuwe uitdagingen als we in de toekomst relevant willen blijven.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, ik wil gewoon mijn mening geven. Het gebruik van BB Forum wordt verondersteld anoniem te zijn. We vragen geen gegevens over je persoonlijkheid, slaan geen gegevens op (berichten worden na 90 dagen automatisch verwijderd) en vragen zelfs niet naar je e-mail.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Alles in orde, herr komissar? :cool:
Ik heb de neiging om niet te veel informatie te geven totdat ik op de juiste manier word gevraagd, dan kan het zijn dat ik mijn mond niet meer kan houden, afhankelijk van mijn stemming. Een vragenlijst kan helpen om de antwoorden te krijgen die je zoekt van mensen zoals ik. Laat het me weten als ik je van dienst kan zijn. o7
 

InnocentBystander23

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 14, 2023
Messages
23
Reaction score
10
Points
3
Iets om misschien ook toe te voegen is in welke regio van de Verenigde Staten je verhaal zich afspeelt. Natuurlijk niet je thuisadres, maar ik heb veel gereisd en gewoond in een groot deel van dit land en er zijn grote verschillen in de manier waarop LE hun werk doen en/of hoe ze verschillende stoffen behandelen in vergelijking met andere! Of zelfs de maatschappij in het algemeen kijk op of gevoelens over de drugscultuur. Bijvoorbeeld de Pacific Northwest is vrij ontspannen in vergelijking met Wyoming of Chicago.
Ik weet het niet, gewoon een idee.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
De vraag die iedereen echt wil weten is... Waar is de suzy !
 

Johnny Rock's Juke Joint

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
0
Suzy? Ik weet genoeg over "Tina", "Molly" en zelfs "Paris Hilton"/"Lindsey Lohan", maar dit is de eerste keer dat ik iemand hoor vragen waar "Suzy" is! Vertel me meer, wat voor soort meisje is ze? Relaxed, of het leven van het feest?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Je zou kunnen zeggen dat suzy en tina verwant zijn. Idealiter willen we suzy reduceren tot tina. Suzy alleen is in de VS gereguleerd als een nasaal decongestivum. Ik ben echter dol op mijn tina. Ik woon in het noordoosten, dus het is hier moeilijker verkrijgbaar.
En trouwens.... "Ik heb die Archie Bunker". 🤣
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Ik begon me voor het eerst te verdiepen in onderzoekschemicaliën in 2013 en de grootste verandering die ik op de markt heb gezien zijn de verboden op de populairste chems in elke klasse, wat heeft geleid tot een vervaging van de grens tussen: illegale items alleen op de DNM's tot veel verkopers op het overzichtelijke net met een mix van de 2. Massale verboden over de hele wereld en de krankzinnige toename van het toezicht op alle EU-pakketten (met name NL) die bestemd zijn voor de VS hebben die markt echt weggevaagd. Het is jammer, want de mogelijkheden waren schijnbaar eindeloos en de variëteit die beschikbaar was voor de meeste consumenten had voor elk wat wils.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Zijn stoffen in de Verenigde Staten verboden per chemische klasse of farmacologische werking? Is er een verschil in strafrechtelijke aansprakelijkheid voor klassieke stoffen en hun analogen?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Er is een analogenwet op federaal niveau en de staten verschillen, maar veel staten hebben ook een analoog addendum. Er is geen verschil op federaal niveau voor analogen, maar interessant genoeg vallen alleen schema 1 en 2 drugs niet onder de jurisdictie van de analoge wet (als ik het me goed herinner), dus drugs zonder medisch nut en met een hoog potentieel voor misbruik en drugs die worden voorgeschreven met een hoog potentieel voor misbruik. Cocaïne is een perfecte weergave van schema 2, het wordt nooit voorgeschreven en zeer zelden gebruikt in een chirurgische setting, maar is nog steeds een lager misdrijf dan LSD. Marihuana stond vroeger op lijst 1, de gevaarlijkste drugs! Hier is de basiswet

A) Behalve zoals bepaald in subparagraaf (C), betekent de term gereguleerde stof analoog een substantie -
  • (i) waarvan de chemische structuur in wezen gelijk is aan de chemische structuur van een gereguleerde stof in lijst I of II;
  • (ii) die een stimulerend, depressief of hallucinogeen effect heeft op het centrale zenuwstelsel dat in wezen gelijk is aan of groter is dan het stimulerende, depressieve of hallucinogene effect van een in lijst I of II opgenomen gereguleerde stof op het centrale zenuwstelsel, of
  • (iii) met betrekking tot een bepaalde persoon, die persoon voorstelt of beoogt een stimulerend, depressief of hallucinogeen effect op het centrale zenuwstelsel te hebben dat in wezen gelijk is aan of groter is dan het stimulerende, depressieve of hallucinogene effect op het centrale zenuwstelsel van een gereguleerde stof in lijst I of II.
Zoals geschreven is AET GEEN analoog van DMT of DET omdat het een primair amine is, maar in sommige staten is 1,4 butadiol wel een analoog van BHT, maar in andere staten niet.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Ik was van plan om dit in een andere thread te posten, maar het lijkt hier goed te passen... misschien is het iets waard of helpt het om het uit te leggen. Ik heb er nog een kleine gedachte aan toegevoegd.

Afhankelijk van de exacte definitie van de "analoge wet" ... is dit waar - dat alleen schema I en II stoffen onder deze wetgeving vallen?
Of betekent het eerder dat elke analoog, ongeacht de ouder, ofwel I of II wordt. Bijvoorbeeld, ketamine-analogen moeten worden vervolgd zoals ketamine zou worden, als schema III, zou je denken. Ik zie echter dat methoxetamine sinds 6/6/22 onder schema I valt. De richtlijn is: hoog potentieel voor misbruik en verslaving, geen geaccepteerd medisch gebruik. Het is interessant om alle 'ketamine assisted therapy' advertenties te zien als je zoekt. Ik wist niet dat dat zo populair (en geaccepteerd) was. Toch heeft het analoog een stap overgeslagen en kan het onmogelijk therapeutisch worden gebruikt. Ik vind het geweldig hoe het grootste deel van de benzo-familie ook schema IV is. Laag(er) verslavingspotentieel' ...Ja, goed gezien...

Ik zou graag denken dat het NIET waar is. Alle tekenen wijzen echter op ja. Ik denk dat er een beetje speelruimte is wat betreft alles in het algemeen, per slot van rekening heb ik meer dan 2 jaar in de gevangenis gezeten voor de verkoop van een soort cathinon of mda-analoog aan een narcist, zo'n 10 jaar geleden. Gelukkig is "ethylone", waar ik ook mee gepakt ben, een schema I substantie. Bedenk wel dat dit op federaal niveau is. Dit is het grijze gebied. Ik werd aangeklaagd op staatsniveau, waar ik pleitte voor het verhandelen van een "klasse C substantie". Wat het als 'handel' maakte, was de hoeveelheid. Ik kan de richtlijnen niet vinden, maar ik geloof dat het in mijn staat meer dan 20 gram of iets dergelijks moet zijn om het als handel in klasse C te beschouwen.

https://www.justcriminallaw.com/drug-charges/2018/05/23/differences-state-federal-drug-crimes/
Niet mijn staat, maar ze leggen het hier uit. Het is maar goed dat ik niet in aanraking ben gekomen met de FBI, want mijn ethylone had voor hen net zo goed fentanyl kunnen zijn.
Als dat het geval was geweest, had ik een heel andere situatie gezien.

Ik denk dat dit voor de meesten van ons wel stof tot nadenken zou moeten zijn, in ieder geval in de VS. Als je betrapt wordt op rotzooien met de post, raad eens? Dan zit je vast. Dingen doen buiten de staatsgrenzen? Zware straffen. Sommigen van ons, afhankelijk van wat we aan het doen zijn, willen misschien hun acties heroverwegen en hun plan opnieuw evalueren. Daarom zijn stealth en opsec zo belangrijk. Als alles precies goed gaat, kan een pakketje je de rest van je vrijheid in dit leven kosten. Of zelfs zoiets stoms als het missen van je afslag op de snelweg, waardoor je per ongeluk over de staatsgrenzen heen belandt. Stel dat je bijvoorbeeld in het driestatengebied (NY/NJ/CT) woont (het is echt zo makkelijk om in een andere staat te belanden zonder het in dat gebied te proberen...). Je was op weg om een pakketje af te leveren en een kind botste tegen je aan, wat nu? Je had twee pond onderzoekschemicaliën in je kofferbak en werd van achteren aangereden, rechtdoor aangereden en nu ligt het product... het lijkt op steenzout, of meth, overal, op straat, in je kofferbak, enz. Overal getuigen, je kunt niet vluchten, je kunt niets verbergen, je kunt niets doen. Wat misschien een maximumstraf van 3 jaar op staatsniveau was, is nu veranderd in een verplichte federale minimumstraf van 15 jaar, waarbij ze straffen tellen in maanden. 15 jaar... of 180 maanden... Dit is natuurlijk een hypothetische situatie, maar dit soort shit gebeurt meer dan we weten. Vergeet niet dat we het elke keer helemaal bij het rechte eind moeten hebben. 'De Man' hoeft maar één keer half gelijk te hebben en een beetje geluk te hebben, of smerig en manipulatief te zijn.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Het onderwerp van de legaliteit van stoffen vereist een verplichte aparte discussie. Ondanks het feit dat er de laatste tijd heel weinig van dit soort stoffen zijn, bestaan ze nog steeds. Zo kunnen synthetische cannabinoïden oneindig veel opties hebben, net als opiaten en dissociatieven. Dit is een kwestie van onze biologie en de meeste stoffen zijn nog niet ontdekt. J.W. Huffman heeft de wereld laten zien dat er nieuwe klassen van stoffen kunnen zijn. Laten we overgaan op een ander onderwerp.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Hoi Frit, ik ben hier om te leren, deel te nemen en te helpen op elke manier die ik kan. Aarzel nooit om contact met me op te nemen of me met iets te belasten om van ons kleine USA-hoekje op deze fantastische site iets extra speciaals te maken.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
68
Reaction score
62
Points
18
Deals
13
Ik zal je later PM'en over mijn gebied en een aantal zaken van mogelijk belang met inbegrip van maar niet beperkt tot grote potentiële kansen voor dead drops, opslag, reiniging, onder andere dingen, omdat de locatie is vol opportuniteit voor de juiste dingen op de juiste plaatsen voor de juiste mensen en ik zou zeggen ongeveer 99%, zo niet 100% van deze kan worden bekeken en mogelijk opgenomen in reeds bestaande netwerken die goed zou kunnen verminderen bepaalde risico's en het openen van mogelijke zakelijke kansen in gebieden die meestal worden beschouwd als onbelangrijk zonder de noodzaak van het onthullen van persoonlijke informatie die iemands anonimiteit zou kunnen compromitteren.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Er is hier minstens één dealer die een netwerk runt. Je bestelt bij hem en afhankelijk van wat je hebt gekocht, arriveert je pakket uit verschillende staten en ik neem aan verschillende mensen. Als je het zo doet, is hij de firewall. De dealers maken niet eens een advertentie en hebben waarschijnlijk niet eens een account. De man neemt de bestelling op, stuurt de gegevens door en int het geld. Hij heeft misschien niet eens drugs in zijn bezit en heeft (naar ik aanneem) een notitie van de FBI en stuurt de gegevens door in de chat van een online spel of een gedeeld google-document dat voortdurend wordt bewerkt maar nooit wordt gepubliceerd.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
68
Reaction score
62
Points
18
Deals
13
5324P9Egka
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
68
Reaction score
62
Points
18
Deals
13
Interessante gegevens om te hebben, hoewel dit een jaar oud is.
 
Top