- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 8
Ik koop 19kg 5cl precursor.
Ze zei dat ze me 7kg stuurde ... Niets aangekomen
Toen zei ik dat ik een scammerrapport zou schrijven als niet mijn hele bestelling was verzonden.
Ik wacht al 2 maanden sinds ik volledig heb betaald!!!
Wendy zei stuurde nog eens 5kg nog steeds niets aangekomen!
Op 1 april 2024 is ze verdwenen van WhatsApp. Er worden geen berichten bezorgd ????.
Ik heb betaald voor 19kg en niets ontvangen en geen antwoorden!
Ik heb gesprekken gehad met Wendy die zei dat er geen voorraad was en dat ik moest wachten.
........................
De waarschuwingstekens!!!!!!
2 maanden geleden stuurde ze me 15kg (alles ging de vuilnisbak in) slechte kwaliteit wilde niet stevig worden.)
Geen invloed op ze wilde 15kg precursor niet vervangen zei wilde een rapport om terug te sturen. EEN RAPPORT VAN WIE????
WAS OPLICHTERIJ DUS IK KON DE 15KG ROMMEL NIET TERUGSTUREN.
ze beloofde dat 19kg goed zou zijn. NIETS ONTVANGEN OPLICHTER !!!!!!
Ze zei dat ze me 7kg stuurde ... Niets aangekomen
Toen zei ik dat ik een scammerrapport zou schrijven als niet mijn hele bestelling was verzonden.
Ik wacht al 2 maanden sinds ik volledig heb betaald!!!
Wendy zei stuurde nog eens 5kg nog steeds niets aangekomen!
Op 1 april 2024 is ze verdwenen van WhatsApp. Er worden geen berichten bezorgd ????.
Ik heb betaald voor 19kg en niets ontvangen en geen antwoorden!
Ik heb gesprekken gehad met Wendy die zei dat er geen voorraad was en dat ik moest wachten.
........................
De waarschuwingstekens!!!!!!
2 maanden geleden stuurde ze me 15kg (alles ging de vuilnisbak in) slechte kwaliteit wilde niet stevig worden.)
Geen invloed op ze wilde 15kg precursor niet vervangen zei wilde een rapport om terug te sturen. EEN RAPPORT VAN WIE????
WAS OPLICHTERIJ DUS IK KON DE 15KG ROMMEL NIET TERUGSTUREN.
ze beloofde dat 19kg goed zou zijn. NIETS ONTVANGEN OPLICHTER !!!!!!