jestem początkujący, proszę o pomoc w skalowaniu

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Witam, jestem początkujący.

Odczynniki:
Kwas mrówkowy 10,98 g;
n-metyloformamid (NMF; cas 123-39-7) 7,6 g;
MDP2P (PMK; cas 4676-39-5) 9,0 g;
Stężony kwas solny (HCl 36%) 30 ml;
Roztwór wodorotlenku sodu (NaOH 35%) ~10 ml;
Eter dietylowy (lub eter naftowy) ~150 ml;
Siarczan magnezu (MgSO4) ~15 g;
Metanol (MeOH) ~50 ml;
Aceton ~50 ml;

Synteza:
1. Kwas mrówkowy 3,66 g, n-metyloformamid (NMF) 7,6 g i MDP2P (PMK) 9,0 g umieszczono w kolbie okrągłodennej o pojemności 100 ml. Zainstalowano chłodnicę zwrotną i termometr.
2. Mieszaninę poddaje się refluksowi w temperaturze 150-170°C przez 7 godzin z okresowymi dodatkami kwasu mrówkowego w ilości 7,32 g.
3. Następnie mieszaninę reakcyjną schładza się do temperatury pokojowej, uzyskując klarowny żółty roztwór N-formylo-3,4-metylenodioksymetyloamfetaminy (N-formylo-MDMA). Roztwór N-formylo-MDMA należy dwukrotnie przemyć wodą destylowaną i wysuszyć nad MgSO4. Suchy roztwór jest filtrowany z ciał stałych.
4. Do roztworu dodaje się stężony kwas solny (HCl 36% 30 ml). Następnie mieszaninę reakcyjną ogrzewa się w temperaturze 80°C przez kolejne 3 godziny.
5. Mieszaninę reakcyjną alkalizuje się kilkoma porcjami roztworu wodorotlenku sodu (NaOH 35%) do pH 12. Nie przegrzewać mieszaniny reakcyjnej.
6. Surowa wolna zasada MDMA jest ekstrahowana z roztworu alkalicznego eterem dietylowym (lub eterem naftowym) 2 x 50 ml. Ekstrakt eterowy z wolną zasadą MDMA suszy się nad MgSO4.
7. Następnie rozpuszczalnik organiczny jest odparowywany przy niewielkim ogrzewaniu ciepłej łaźni wodnej lub za pomocą wyparki obrotowej z próżnią. Olej bazowy wolny od MDMA poddaje się działaniu gazowego chlorowodoru i uzyskuje się galaretowaty brązowy osad zanieczyszczonego chlorowodorku MDMA.