Ce reactivi pot utiliza în loc de eter dietilic?

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Bună ziua, sunt un începător.

6. Baza liberă de MDMA brută se extrage din soluția alcalină cu eter dietilic (sau eter de petrol) 2 x 50 mL. Extractul eteric cu baza liberă de MDMA se usucă pe MgSO4.

de la etapa 6
Ce reactivi pot folosi în loc de eter dietilic?

Vă mulțumesc foarte mult pentru răspuns. cu respect
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Puteți utiliza acetatul de etil, mai sigur decât eterul dietilic
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Acetatul de etil se hidrolizează parțial în contact cu alcali, nu este bun pentru extragerea freebase.
@bitcoinup2020 puteți înlocui cu orice solvent non-polar (nu se amestecă cu apa), alegerile populare sunt: eter de petrol (aka naphta, whitespirt), toluen, xilenă, hexani, diclormetan sau în absența oricăruia dintre acestea chiar și benzina de la pompă care a fost spălată cu soluție de NaOH, urmată de spălare H2SO4 poate fi utilizată.
 
View previous replies…

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
pot utiliza diclormetan Pentru a extrage cantitatea în conformitate cu etapele, îmi puteți spune? diclormetan 2 x 50 mL
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Bună ziua, domnilor,

Am acest petrol de la stația de gaz cu care se încălzesc casele sau fermele. Undeva am citit că ai putea face doar distilare fracționată și 20-60 grade rezultatul ar fi eterul?

Nu sunt chimist și înainte de a mă arunca în aer pe mine și jumătate de hotă m-am gândit hmm poate ar fi mai bine să verific de două ori... acum am folosit diluant (chestie de vopsea)... dar cum am acest petrol vreau să fac ceva cu el...?