Aké činidlá môžem použiť namiesto dietyléteru?

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Dobrý deň, som začiatočník.

6. Surová voľná báza MDMA sa extrahuje z alkalického roztoku dietyléterom (alebo petroléterom) 2 x 50 ml. Éterový extrakt s voľnou bázou MDMA sa vysuší nad MgSO4.

z kroku 6
Aké činidlá môžem použiť namiesto dietyléteru?

Veľmi pekne vám ďakujem za odpoveď. s úctou
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Môžete použiť etylacetát, ktorý je bezpečnejší ako dietyléter
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Etylacetát sa pri kontakte s alkáliou čiastočne hydrolizuje, nie je vhodný na extrakciu voľnej bázy.
@bitcoinup2020 môžete nahradiť akýmkoľvek nepolárnym (nemieša sa s vodou) rozpúšťadlom, obľúbené možnosti sú: petroléter (alias nafta, whitespirt), toluén, xylén, hexány, dichlórmetán alebo v prípade absencie niektorého z nich možno použiť aj benzín z pumpy, ktorý bol premytý roztokom NaOH a následne premytý H2SO4.
 
View previous replies…

bitcoinup2020

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 12, 2023
Messages
58
Reaction score
16
Points
8
Môžem použiť dichlórmetán Aby som extrahoval množstvo podľa krokov, môžete mi povedať? dichlórmetán 2 x 50 ml
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Dobrý deň, páni,

Mám túto ropu z plynárne, ktorou vykurujú domy alebo farmy. Niekde som čítal, že by stačilo urobiť frakčnú destiláciu a 20-60 stupňov a výsledkom by bol éter?

Nie som chemik a skôr, ako vyletím do vzduchu, som si pomyslel, že by bolo lepšie skontrolovať to dvakrát... teraz som použil riedidlo (na farby)... ale keďže mám túto ropu, chcem s ňou niečo urobiť...?

Vďaka!
BB
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63