Om metylfenidatsyntesens sätt

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 19, 2024
Messages
17
Reaction score
11
Points
3
Hej killar, jag vill dela lite erfarenhet av Ritalin. Jag ber om ursäkt för min dåliga engelska och mindre erfarenhet. Nyligen syntetiserade jag framgångsrikt metylfenidat från Ritalinsyra. Det är ett enkelt sätt.
Först tog jag 75 gram Ritalinsyra från Kina eftersom det är lagligt ämne och ingen kommer att märka det.
Sedan beredde jag 500 ml metanol-hcl-lösning på ett enkelt sätt, bara passerade väteklorid i metanol tills den var mättad. Använd inte vattenlösningen eftersom den kommer att minska utbytet eller reaktionen inte kommer att hända Gör miljön torr är viktig. Du kan använda molekylsiktet för att torka ut dessa.
Blanda dessa tillsammans i en flaska med återflödeskondensor under stark omrörning.Uppvärmning av rm 40-45 grader Celsius, eftersom högre temperatur kommer att låta metanol och hcl reagera och öka vatten.Ritalinsyran löser bara upp en del, men oroa dig inte för det. Reaktionen kommer att hända och lösa upp all syra.
Efter två dagars reaktion kommer saltet att dyka upp. Sätt rm och salt på en varm plats för att avdunsta allt lösningsmedel. torka rm och omkristallisera använd vatten. värm inte metylfenidat för att torka det.
Vid lämplig dos är effekten smidig och fridfull kanske för att jag har ADHD.
 

Attachments

  • isuwpJ9vVf.jpg
    isuwpJ9vVf.jpg
    5.3 MB · Views: 200

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
hej, hur kan jag hitta en ritalinsyraleverantör i Kina?
 

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 19, 2024
Messages
17
Reaction score
11
Points
3
Jag hittade ett Wuhan-företag. Några företag kan producera det. Du kan hitta dem på en webbplats som heter kemisk bok. Jag tycker också att de säljer det på Alibaba, bara sök cas19395-41-6 (α-fenylpiperidin-2-ättiksyra).
 
Top