försöker "uppgradera" vill faktiskt flytta tillbaka den till version 9. men det misslyckas eftersom anslutningen är bruten. åtminstone från min klient.
Jag tror att du måste markera tillbaka version 10 som stabil. eller uppgradera hemservern
Hej Sir, försöker ansluta till Matrix för att skapa ett BB-konto idag och jag fortsätter att få "Kan inte nå homeserver"? Jag försökte den vanliga och spegeln, är deras andra speglar listade någonstans? (skulle det till och med hjälpa situationen?) Tack!
Jag kunde inte få det att fungera på flera veckor och när jag sökte efter lösningar var det första förslaget att rensa min DNS-cache. Öppna kommandotolken och skriv "ipconfig /flushdns" (det finns ett mellanslag före hashen). Detta löste mitt problem och ungefär en gång i veckan eller 10 dagar slutar det att fungera och jag rensar min DNS-cache och det fixar det igen. Om det inte fungerar är mitt nästa förslag att ändra din DNS-server. Vissa servrar blockerar vissa webbplatser och det är gratis att ändra det och du kommer inte att märka någon skillnad