Bem-vindo à seção Brasil do fórum. Lembre-se de que postar contatos (jabber, telegram, signal e outros) resultará em banimento permanente! Se você decidir comprar ou vender algo sem usar o escrow e perder dinheiro, não poderemos ajudá-lo.
Skål kompis! Jag såg dina inlägg om LSD-tillverkning / LSA-extraktion. Jag har ett starkt intresse för skapandet av sådana ämnen. Skulle du vilja göra en gemensam forskningsinsats?
trevligt att veta att det finns några brasilianare här (det gör det naturligtvis alltid).
Hittills har jag bara haft kontakt med en, men jag har tappat räkningen
Hail hail! Jag är så glad över att hitta brasilianare här! Jag är ny i området och letade efter nätverk med producenter / distributörer / konsumenter här i Brasilien.
Någon som är intresserad av att prata om syntes, försäljning etc. med mig. Låt oss gå
Opaaa ... Jag har några kontakter här i sp och jag har fått ett förslag om att göra k9 ... har någon här syntesen ... hur man producerar ... beställningar av ingredienser (recept) för att göra tillgängliga ... Jag levererar för närvarande syra och godis i några nattklubbar och jag behövde denna information.