Marvin "Popcorn" Sutton
Expert
- Reaction score
- 305
Har du lite fritid? Har du ett kreativt sinne?
Är du redo för intressanta utomhusuppdrag i din stad?
Ett lokalt Breaking Bad-assistentjobb väntar på dig!
Är du redo för intressanta utomhusuppdrag i din stad?
Ett lokalt Breaking Bad-assistentjobb väntar på dig!
Vi behöver människor som kan hjälpa oss att anonymt distribuera prover av olika produkter i sin stad i vilket land som helst. Vi behöver riktiga proffs. Du behöver inte skicka oss kopior av dina dokument, vi behöver inte en kontantinsättning från dig, vad vi behöver är en önskan att tjäna pengar på att göra spännande arbete i din stad eller någon annan stad du väljer. För deltidsarbete erbjuder vi flera alternativ och om du gör bra ifrån dig kommer du inte bara att få lite pengar utan också möjlighet till karriärutveckling med Breaking Bads team av professionella medarbetare.
Missa inte din chans!
Viktigt att veta: Vi erbjuder ett jobb som helt utesluter möjligheten till personliga möten med någon. Du kommer aldrig att träffa oss, vi kommer aldrig att träffa dig, kunderna kommer aldrig att träffa dig - du är på egen hand och vi ger dig fullt onlinesupport.
Om du är intresserad av Breaking Bad-projektet, om du är intresserad av ett lovande jobb i din stad eller region, om du vill utbildas och börja arbeta - skriv till mig i PM, så pratar vi om det. Endast 18+.
Om du är intresserad av Breaking Bad-projektet, om du är intresserad av ett lovande jobb i din stad eller region, om du vill utbildas och börja arbeta - skriv till mig i PM, så pratar vi om det. Endast 18+.
Kanske är du en återförsäljare och vill öppna en butik i ditt närområde? Eller kanske vill du öka antalet kunder i din stad och kunna skicka dina varor säkert med post över hela världen? Vi är redo att hjälpa dig att marknadsföra ditt företag, hjälpa dig att distribuera prover och få feedback samt lära dig unika sätt att leverera och paketera din produkt. Vi hjälper dig att frigöra din potential och gå vidare till nästa nivå i arbetet. Det enda du behöver är en önskan och en seriös attityd. Skriv till mig i PM, så pratar vi om det
Last edited by a moderator: