J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 Feb 21, 2024 #1 Har någon beställt från kinesiska leverantörer på forumet 2-Bromovalerophenone tidigare och kan ge ett utlåtande?
Har någon beställt från kinesiska leverantörer på forumet 2-Bromovalerophenone tidigare och kan ge ett utlåtande?
Osmosis Vanderwaal Moderator in US section Resident Joined Jan 15, 2023 Messages 1,754 Solutions 4 Reaction score 1,320 Points 113 Deals 1 21 Feb #2 Har du provat? De har sålt det här tidigare men nyligen berättade de för mig / har berättat för andra att det finns en 25 kg MOQ i USA. Vi måste göra en Groupon eller nåt. J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 By Johnny536 21 Feb #3 Ja, jag beställde från två olika leverantörer och fick en annan produkt enligt min åsikt. Försöker ta reda på Upvote 0 Downvote
Har du provat? De har sålt det här tidigare men nyligen berättade de för mig / har berättat för andra att det finns en 25 kg MOQ i USA. Vi måste göra en Groupon eller nåt.
J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 By Johnny536 21 Feb #3 Ja, jag beställde från två olika leverantörer och fick en annan produkt enligt min åsikt. Försöker ta reda på
Ja, jag beställde från två olika leverantörer och fick en annan produkt enligt min åsikt. Försöker ta reda på
J Johnny536 Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 3 Reaction score 3 Points 3 21 Feb #4 Ja, jag beställde från två olika leverantörer och fick en annan produkt enligt min åsikt. Försöker ta reda på Upvote 0 Downvote
Ja, jag beställde från två olika leverantörer och fick en annan produkt enligt min åsikt. Försöker ta reda på