Jag antar att den rätta frågan är, vad är det bästa stället att gå när man har D-Lysergic Acid Methyl Ester? Skulle det vara lika kontraproduktivt att försöka få LSD från det som att förvandla diamanter till grafit? Skulle ansträngningen inte löna sig ekonomiskt, eller är D-LAME själv överlägsen i upplevelsekvalitet på ett sätt att det skulle vara meningslöst att få LSD från det?
Min forskning vid denna tidpunkt har gett mindre än tillförlitlig information om D-LAME eftersom det inte är klart för mig om avsedd användning är som en slutprodukt (vissa talar om blotters spetsade med det) och om så är fallet, information tillgänglig om doser, antingen tröskelvärde eller önskvärt är inte tekniskt tillförlitlig och man kommer oundvikligen att stöta på inkonsekvenser ...
Om dess potential emellertid bäst uppnås som en prekursor, vad skulle den bästa destinationen (slutprodukten) vara? Vilka är de syntetiska vägarna (antingen etablerade eller föreslagna) som bör övervägas?
Hur kan vi lägga ihop våra ansträngningar för att få/bekräfta användbara resultat?
Tack broder