etometh.info det ser riktigt skumt ut men detta är den faktiska webbplatsen för den verkliga leverantören som (jag är ganska säker på) uppfann detta etazenderivat
Etometh är legit, jag beställer alltid där och får alltid det men det tar cirka 10 dagar eller så i frakt eftersom han är i Polen. Det är en stark som jävla kem men inte så bra eftersom den har en så kort halveringstid och toleransen kommer att gå upp super snabbt
Det här är faktiskt en ganska lätt att hitta zene på clearnet men jag är inte det största fanet ... ganska dyrt eftersom din tolerans kommer att skjuta i höjden och 1 g kommer att hålla dig bara en dag efter en veckas användning.
också väldigt fiendish och inte särskilt euforisk, bara lugnande som en benzo
Måste inte hålla med, en av de enda opioiderna som ger mig faktisk gudomlig eufori. Lugnande som en benzo ja, och för mig också jävla upp minne som benzos men inte på ett så starkt sätt.
Oof fan jag är uppriktigt glad för din skull! Jag har det liggande här igen. och bara köpa det på clearnet eftersom det fortfarande är oschemalagt. Saker bränner min näsa som ingenting annat, till den punkt där jag gråter de flesta gångerna. Mycket kaustisk och tvivlar på att min näsa kommer att fästas på mitt ansikte i denna takt lol. Det får ärligt talat bara att känna sig som en bartard retard som somnar ständigt och vaknar förvirrad timmar senare. xD
Fan, det låter som om du tar alldeles för mycket, hahaha. Jag vape det med en e-cigarett, det gör inte ont i lungorna och jag kan hålla mig aktiv och funktionell. Jag har faktiskt varit på en paus från det längre än en hel månad. Det har varit den längsta tiden sedan sommaren förra året hahah