Extra telefon och SIM-kort?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Jag har en gammal telefon med sim fortfarande i den, jag tror att det är en mikro.

Undrar om någon känner till några guider eller webbplatser med förslag på hur jag kan använda den?

Jag antar att ett andra nummer skulle vara mycket värdefullt att ha men ingen aning om hur man går vidare ...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Var det en telefon som redan var knuten till ditt namn genom en mobiloperatör? IDK säkert men jag tror att det kan vara riskabelt som en brännare
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Det var faktiskt en jobbtelefon som aldrig återlämnades... Den enda informationen om det någonsin var från någon i husets tidigare jobb ... Det är en iPhone också tyvärr gör det denna konversation föråldrad?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Om det är trött på någon annan är det bra. Jag vet inte tillräckligt om äpple för att berätta om det är en risk helt enkelt på grund av det. Jag skulle anta att det fortfarande skulle spåra dig och registrera dina data. Om det var jag skulle jag sälja det och köpa en trac-telefon för företag
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
batteriet börjar svälla i alla fall lol. Var köper du den här typen av utrustning @miner21? Jag har lite btc och är trött på att bli lurad .. haha ...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Så bara en trac-telefon från walmart med kontanter. Sedan bara köpa minuter också. Använd bara inte ett kort med din identitet knuten till det. Jag vet inte var man kan få en brännare med btc, men jag är säker på att det finns en butik där ute som ger dig möjlighet att använda btc. Det brukade finnas en app som heter handväska som låter dig köpa saker från Amazon genom att ha en annan person som ville ha krypto göra köpet åt dig. Idk om det finns ett alternativ där ute
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
77
Reaction score
46
Points
18
Att betala kontant är det bästa sättet. Köp bara en google pixel-telefon och kör graphene os på den, brännartelefon kan vara farlig. OCH LITERRALY TÄNK INTE ÄNNU PÅ ATT ANVÄNDA DEN TELEFONEN OCH DET SIM-kortet (ios det är literraly skit för den här typen av saker). Gör dig själv en tjänst och läs DNM-bibeln eller börja gräva i dread's opsec-avsnitt.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Jag försökte hitta en fungerande länk för DN-bibeln och leverantörsbibeln på dread men ingen av dem fungerade när jag kollade. Har du en länk?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Ja tack, jag skulle vilja ha dem nedladdade! Lite glad att jag inte kan använda iphone, jag blev så sjuk av dem
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ha tålamod med mig. Jag försöker hitta en fungerande länk. Jag kommer att försöka göra ett inlägg när jag hittar en
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
77
Reaction score
46
Points
18
@miner21 @KurtV989 jag hade hittat en fungerande länk för länge sedan men nu har jag tappat bort den, kanske pigmalion kan ha en, försök att fråga honom på dread
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Jag såg precis andra människor som letade efter det också på ett Reddit-inlägg lol
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Jag ska gräva runt. Det har sin egen underavdelning på dread men länken är nere
 
Top