Jag förstår vad du menar med "små prickar" nu, det förvirrade mig. Välj definitivt den enfärgade. Jag kom i kontakt med något annat, det var därför jag specificerade textur, men det är svårt att säga från en bild. De saker jag fick i butiken var mycket bruna och släta konsistens som slutade vara gummy skit jämfört med normala strikers som var mer rödaktiga och sandiga vid beröring. Jag hör att du kan återvinna phos upp till 10 gånger? Lägger du till %10 ovanpå en liten vikt som läggs tillbaka? (Förutsatt att lite går förlorat under återvinning. Eller är det detta som %10 kompenserar för?) Med andra ord, täcker tillägget av %10 kvaliteten på den använda RP, den förlorade kvantiteten eller i huvudsak båda?
Du har verkligen stake @FritBuchner. Jag är livrädd bara för att beställa glasutrustning. Inte så mycket en sak här och där, den kombinerade kontinuerliga leveransen är det som oroar mig. Till exempel skulle jag vilja ta lite ma huang. Om det fungerar kommer jag att vilja göra det igen tills något bättre kommer. Det kombinerat med några engångsköp av glasvaror, ingen biggie. Släng in lite RP då och då, kanske med några andra lösningsmedel, etc. här och där också, och nu börjar det verkligen bli varmt. Jag säger inte åt någon vad de ska göra, jag försöker bara sprida det goda ordet, om inte för de nya killarna, så för mig själv. När jag talar för mig själv kan det inte betonas tillräckligt. Jag gillar att dra ut mina bollar när jag tror att ingen tittar eller kommer att märka, det betyder inte att ingen är eller kommer att göra det.