- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 17
För 5 år sedan brukade jag skaka och baka i Gatorade-flaskor. Jag använde 24 timmars figur 2,4 g pseudo med 3,7 g total pillermassa att det var det bästa sättet att gå. Jag gjorde inte extraktioner i förväg utan malde helt enkelt den i en mixer genom den, och en Gatorade, sportflaska med en liten vrid topp för att ventilera, vm&p naptha, och ungefär ett skottglas fullt av NaOH och NH4NO3. Och 2 batterier.
fungerade som en charm. Nu fungerar det inte alls. Måste ha försökt 10 gånger sedan dess, inte en lyckad körning. Verkar inte för mig som om de ändrade någonting .. Jag brukade använda Sudafed 24 timmars piller ... men undrar vad de bästa pillerna i kontinentala oss är att använda för att extrahera. Vissa har pse-sulfat och andra Hcl. Är sulfat detsamma som pse freebase? Vad är skillnaden mellan sulfat och Hcl?
ledsen för så många frågor i ett inlägg
fungerade som en charm. Nu fungerar det inte alls. Måste ha försökt 10 gånger sedan dess, inte en lyckad körning. Verkar inte för mig som om de ändrade någonting .. Jag brukade använda Sudafed 24 timmars piller ... men undrar vad de bästa pillerna i kontinentala oss är att använda för att extrahera. Vissa har pse-sulfat och andra Hcl. Är sulfat detsamma som pse freebase? Vad är skillnaden mellan sulfat och Hcl?
ledsen för så många frågor i ett inlägg