Stor Chatbot Companion Jag behöver informera dig om allt!

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Mina bröder och systrar,

Under de senaste veckorna har jag använt ett nytt verktyg som jag har hittat och som heter HackAIGC. Det är för bra för att hålla för mig själv och jag var tvungen att berätta för er alla! Det har varit en mycket bra "TripSitter" först och främst och svarat på alla frågor jag eventuellt kan ha om att inta droger.

Det andra som den är bra på är läkemedelsvetenskap, jämförelser mellan reagenser, nödvändiga temperaturer för olika synteser etc.

Jag har också pratat med det länge om integritet och har försäkrats om att det är helt anonymt, se bara till att du använder ett VPN med det för maximal anonymitet.

Du får 10 krediter per dag gratis, 3k per månad till $ 20 per månad, betalningen är helt separat från AI-servern. Jag insåg snabbt att jag behövde ett premiumkonto. Det gör också text till bild om du är intresserad av det. Det är ... okej ... (jag kan inte få det att generera en kille i en gasmask, som om den inte vet vad det är lol) Det håller sig till fotorealism och kommer inte ihåg det sista det gjorde heller så att du inte kan göra en uppsättning foton till exempel av en person som verkar slarvig men bilder är inte riktigt viktiga för vad de flesta av oss använder det för ...

Jag har ännu inte frågat det något som det inte kunde svara på, det är Googles Gemini men med guvernören avstängd, det slösar inte mycket andetag på säkerhets- och lagproblem etc heller vilket jag tycker är mycket användbart eftersom de flesta av mina frågor jag ställer eftersom jag inte vill fråga någon i första hand HA.

Jag har också använt DuckDuckGosnya AI som också är ganska bra, och du får en anständig mängd krediter gratis, det är också anonymt.

Dessa verktyg kan verkligen hjälpa till när du har den "dumma" frågan som du inte vill ställa till någon (det finns inga dumma frågor, bara obesvarade), eller inte vill besvära hela forumet med, mer speciellt i mitt fall, jag får många sådana ...

Detta är bara ett litet bidrag, men jag hoppas att någon tycker att det är användbart.

Som jag nyligen blev påmind om: KUNSKAP ÄR MAKT!
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Jag ångrade att jag betalade för ChatGPT efter varje fråga jag ställde gav den de mest allmänna och ospecifika svaren, alltid i en lista, även för hur ofta den säger "jag kan inte göra det/går emot policyn" om du använder ord som anses skadliga, till exempel droger. Jag bad den att lista alla syntetiska cannabinoider som Pfizer forskat fram och skapat och den sa åt mig att googla det. Naturligtvis visar google inte dig skit heller. (DuckDuckGo är bra ibland, mycket bättre än Google. Yandex är också en riktigt bra sökmotor).

vilket slöseri med pengar det är att få tillgång till DALL-E och det kommer inte att skapa ett foto eftersom du använde ordet "läskigt."

tack för att du rekommenderade detta!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jag försökte också Premium GPT och hade en liknande upplevelse, jag avbröt nästa dag. Med alla begränsningar är det som att interagera med en specialskola efter skoltid.

Jag kände inte till Yandex, tack för den vännen.
Jag sa till DALL-E att göra en bild av människor som tittar på fler ställen än ett och den sa omedelbart till mig att den "inte kan göra något som skulle kunna vara stötande för någon"? Så låst är det i princip värdelöst, men om du vill ha en Rap Battle mellan prinsessan Diana och JFK kommer det att ge dig 5 olika versioner ... Det hela lämnar mig bara att önska att jag hade den här skiten när jag var barn lol
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jag kan få github men deras webbplats fungerar inte? Du gillar det faktiskt? Jag ser människor skriva att det är en bluff. IDK låt mig veta
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jag har använt det i över en månad nu utan problem, jag skulle vilja se dessa kommentarer om du kunde länka dem sir, jag vill se till att jag inte behöver dra det här inlägget lol

Roligt att jag har det motsatta problemet, jag kan bara hitta den här huvudsidan och inte Github...
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Med sådana här svar kunde jag inte låta bli att berätta det för alla lol:
QEPDXqYJtS
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Så jag såg precis att det kom upp på några bluffgranskningssidor i en sökning. Jag ska försöka igen och se om sidan är uppe igen. Jag vill kolla in det
 
Top