Question behöver en guide för att syntetisera ett kardiotoxiskt gift.

beth814

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 19, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, jag vill syntetisera ett gift för att döda mig själv eftersom jag lider för mycket och eutanasi är olagligt i mitt land (medicinska frågor) och eftersom jag är en hjärtperson vill jag syntetisera ett kardiotoxiskt gift

Jag tänkte på digitalin, men jag vet inte hur man extraherar det från digitalis lanata (all information är välkommen)

Och jag tänker också på att syntetisera ett gift från de kemikalier som jag kan köpa i snabbköpet och på apoteket,

Jag vill inte plåga mig i timmar, jag vill ha en hjärtattack, så snälla hjälp mig.
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
65
Points
18
Inte tillräckligt med bidrag.
Försök att vara mer aktiv här, ge mer användbar information, och då kan du förvänta dig att någon hjälper dig att hitta gatuförsäljare av någon brun kardiotoxisk skit.
 

Bromoski

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 17, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Låter som ett fruktansvärt sätt att dö, det finns andra saker som det pratas om på självmordsforum som skulle vara smärtfria om de görs korrekt men jag tänker inte gå in på detaljer här.
 

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 19, 2024
Messages
73
Reaction score
26
Points
18
Åh kom igen kompis det är sorgligt. du inser tho att du förmodligen bara kommer att överleva men vara förlamad fo resten av ditt liv och också hamna på en avdelning. jag tror inte heller att giftet inte skulle vara smärtsamt tldr gå ändra smt i yo liv få hjälp eller smt och åtminstone försöka vara mer lycklig självmord rl aint en lösning på någonting.
 

MiloMikelusky

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 25, 2024
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Självmord är inte en lösning, min vän. Exponera dina problem så kanske du får hjälp.
 
Top