Om tillverkning av metamfetamin

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
22
Jag är säker på att du är upptagen och att dussintals människor frågar dig om metamfetaminproduktion. Ibland kanske du tänker, "det finns trådar om detta i forumet, varför behöver de öppna nya trådar?" Jag håller med dig.

Jag vill inte öppna onödiga trådar i forumet, men när jag frågar professionella medlemmar om dessa frågor kommer svaren antingen mycket sent eller inte alls.

Jag har intrycket att det finns fler personer som inte har engelska som modersmål än personer som har engelska som modersmål i forumet. Vi har svårt att förstå kemins språk. Speciellt om det är på engelska. Jag vet vilka steg som måste tas i produktionen, men jag har inte kunnat sätta ihop denna information på rätt sätt i mitt huvud.

Mina frågor är korta, men de är bland de viktigaste, antar jag. Jag är säker på att dina svar kommer att vara till stor hjälp för människor som är intresserade av denna verksamhet.

1 - Jag läste att det är lättare och mer högavkastande att syntetisera metamfetamin direkt från P2P än att syntetisera amfetamin från P2P och sedan konvertera det till metamfetamin.

Är metamfetaminhydroklorid genom reduktiv amination med P2P ett effektivt sätt att producera stora skalor?

2 - Såvitt jag förstår räcker det inte med att framställa metamfetaminhydroklorid. Den måste omvandlas till d-metamfetaminhydroklorid via vinsyra. Kan man inte använda metamfetaminhydroklorid utan att omvandla det till d-metamfetaminhydroklorid?

3 - Eftersom människor inte kan hitta metylamin använder de olika metoder för att producera. Men det är en lätt kemikalie att syntetisera. Varför föredrar inte människor att syntetisera sig själva? Finns det någon nackdel som jag inte känner till men som är allmänt känd bland kemister?

4 - När vi vill skala upp eller skala ner, hur ska vi då bestämma proportionerna på de reagenser som ska användas?

Till exempel, om en syntes använder 500 ml av substans X och 500 ml av substans Y, om vi vill skala ner det, fungerar det inte att göra dem båda 250 ml?

Tack på förhand för alla svar.

DoktorFist

Don't buy from me
Member
Reaction score
4
Du kan också minska pseudoefedrin via hidriodsyra / röd fosfor.
Kanske någon annan kommer att chippa in men jag har ingen kunskapsbas på den reduktiva amineringsvägen. D-meth är den psykoaktiva komponenten. Den som får dig att gå, levo-meth du kan köpa på walmart för en nasal decongestant, bokstavligen aktiv ingrediens är "levo-metamfetamin". Skräp. Jag skulle också vilja skjuta upp någon annanstans på skalningen. "Det är bättre att hålla munnen stängd och låta folk anta att du är en idiot än att öppna den och ta bort allt tvivel." Min far skulle berätta för mig. Jag är fortfarande väldigt ny på vägarna själv så jag skulle inte vilja felinformera.

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
22
Tack för att du tog dig tid att svara.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
211
Deals
3
Hej, vad är det?

Anledningen till att du inte får svar på dina frågor är att de har besvarats flera gånger i andra trådar angående amfetamin / metamfetamin.

Så för att svara på ditt uttalande, ja den här tråden är onödig.

Bästa hälsningar

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
22
Då borde alla läsa de befintliga böckerna och bli kirurger.

View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
211
Deals
3
Det är precis vad studenterna gör på universiteten.

De studerar läroböcker och blir kirurger.

Vad du gör är att strunta i läroböckerna och be professorerna om svaren på varje frågesport utan att anstränga dig.

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
22
Jag är ledsen, men det står inte "lär mig hur man tillverkar metamfetamin". Jag ställer uppenbarligen specifika frågor. Frågor som ställdes genom en process av tanke och forskning. Det står specifikt att jag förstår metoderna, jag kan bara inte sätta ihop dem i en snygg ordning i mitt sinne. Det finns nästan ingen information om nedskalning och uppskalning i forumet. Det står också att jag specifikt bad om feedback från andra kemister om användning och syntes av metylamin. Frågans natur innebär att feedback från andra kemister behövs. Eftersom det är en fråga om erfarenheter.

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Eftersom han har läst det, så frågade han. Titta på hans fråga, ser det ut som en dum fråga? Hur tror du att studenter på universitetet lär sig? Efter att de har läst boken, då vet de bara vad de ska fråga om de inte förstår. Vilket skämt

wael gano

Don't buy from me
Resident
Reaction score
41
Hej kära du
När det gäller syntesen av meth spelar det ingen roll om det kommer från P2P eller amfetamin. Detta beror på de reagenser som finns tillgängliga i ditt land.
För det andra finns det en tråd i det stora forumet som förklarar syntesen av metylaminhydroklorid från ammoniumklorid och formaldehyd.
För det tredje känner du till informationen och stegen för att producera svaret
För att det ska ha ett elegant och bra arrangemang i ditt sinne är det nödvändigt för praktisk praxis. Hjärnan kan inte lagra information. Det kan radera en del, men genom att utöva praktisk syntes tvingas det att behålla informationen.
Nybörjaren måste göra en enkel sak, nämligen att destillera vatten. Detta är användbart när det gäller temperaturkontroll och utövandet av en enkel destillationsanordning.
För det fjärde är omfattningen av expansion och skalning upp till dig. Allt du behöver göra är att fördubbla mängden reagenser och redskap som används i syntesen, samtidigt som du är mycket försiktig med reaktanterna.
Bästa hälsningar

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
22
Du kunde inte ha varit mer hjälpsam. Tack så mycket för hjälpen.

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
22
Om jag får be om ursäkt skulle jag vilja ställa några fler frågor.

Är samma teknik tillämplig även för att skala ner? Räcker det med att minska mängden reagenser och redskap en eller två gånger? Och gäller detta för varje kemisk reaktion?

ByHyde

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Om man börjar med P2P är utbytet av amfetamin redan lågt, och försök att omvandla det till metamfetamin leder till ännu större förluster. Men om P2NP används som startreagens är denna omvandling möjlig. Kristallisering kan försökas genom att använda torr HCl-gas i toluen eller eter, filtrera det utfällda pulvret och sedan använda vatten och etanol för kristallisering via sådd med d- och l-kristaller.

Attachments

• QOe0ZJsA8B.png
    QOe0ZJsA8B.png
    1.3 MB · Views: 21

calmcatfather

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
5
Hej min vän. Jag letade efter något mycket förklarande eller en komplett guide som du, men vad jag ville säga är att det inte finns något behov av att leta efter detaljerad information. När du gör och tillämpar den information som ges i ordning börjar du förstå vad som händer och du börjar tro att det som skrivs faktiskt är tillräcklig information. Gör först det som står skrivet, du kommer att hitta svaren på alla dina frågor i cirka 80-90% medan du försöker eller tillämpar dem själv. Gör inte saker svårt för dig själv genom att leta efter detaljer som jag brukade göra.

Ytterligare ett viktigt tips: Håll munnen och tungan stängd. Låt inte din vänstra hand veta vad din högra hand gör.

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
22
Det var länge sedan jag skrev det här. Jag har redan haft viss framgång med detta, men tack så mycket för att du är villig att hjälpa till. Ditt svar kommer att vara användbart för människor som behöver hjälp. Tack så mycket för er hjälp. :)