P2P - Amfetamin ?

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
Vad är det bästa sättet att göra amfetamin från p2p?

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
P2NP är svårare för mig att göra. benseldahyde är en riktig smärta jag har inte en livskraftig syntes. och natriumnitrat för nitroehane är omöjligt att få i norge. om du har alternativa vägar för att få dem som jag inte har övervägt skulle jag älska lite hjälp.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Man kan tillverka bensaldehyd från bensylalkohol, det finns en syntesbeskrivning här på forumet. Natriumnitrit kan framställas genom reaktion med natriumnitrat (som är allmänt tillgängligt som baktillbehör), svavel och natriumhydroxid eller med träkol under värme. Du hittar syntesvideor på youtube:
Men jag skulle gärna vilja höra vilken reaktion du använder för att producera P2P som är lättare än att göra P2NP?
Annars säljs P2NP av leverantörer här på forumet.

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
jag kommer att visa dig en snabb lista nedan varför p2p är lätt att göra. (om du vill ha detaljerad kommer jag gärna att göra ett papper om den totala syntesen från butiksartiklar och varumärken som är användbar för färdig P2P)
Och ja, någon kille härifrån sa att han kunde skicka det till norge utan problem, men det är en bluff. om jag skulle importera P2NP kan jag bara importera amfetamin i första hand. samma risk och lika dumt att göra. det är inte som P2NP är lagligt och varje tullagent och polis i EU vet vad det är och vad det används för. så du kan inte skicka 100 kg P2NP med posten och inte bli fångad. jag vägrar att tro att någon någonsin har gjort detta till norge och inte gick i fängelse.

Listade är alla kemikalier som behövs för att göra P2P

1: Ättiksyraanhydrid (lätt - men "svårt")

Etenon kan genereras genom pyrolys av aceton

CH3-CO-CH3 → CH2=C=O + CH4 /

etenonen löses upp i gliciell ättiksyra i PTFE-spån för att ge bättre ytresultat är

2: Dietyleter (lätt)

tillverkad av etanol och svavelsyra

3: Bensylklorid - C3H3CH2CI (lätt)

Klorering av toluen i blått ljus (INTE UV) eftersom UV har tillräckligt med energi för att bryta bindningen. specifikt 420-450nm intervall 12-18w (3000 lumin max)

4: Magnesiumspån (Lätt jag har bokstavligen 2 ton av det om någon i norra länderna behöver ropa ut) jag behöver bara 1300 kg till mitt projekt.

5: Par jodkristaller (Lätt)

isolerade från tinktur eller köp från elementsamling och bryt display

6: Ammoniumklorid - NH4Cl (LÄTT)

NH3 + HCl → NH4Cl (detta innebär neutralisering av bas och syra där presipitat är ammoniumklorid)

NH3 kan köpas från alla RW- eller hutbutiker som säljer bärbara toaletter som toalettrengörare / de-komposerare.
hcl- poolbutik

7: Destillerat vatten 2 L (Lätt)

avjoniserare eller osmosfilter

8: Natriumkarbonat (NaCO3) (från vilken livsmedelsbutik som helst)

9: Natriumklorid (NaCl) (från vilken livsmedelsbutik som helst)

10: Natriummetall - (för torkning) bokstavligen 100 sätt att göra från kemikalie till förbränning och elektrolys

Tillverkad av magnesiumspån, natriumhydroxid, mentolkristaller och "aromatisk ring" fri mineralolja / hypoallergen babyolja
sedan förruttnad i återflödande 1,4 dioxan

11: Epsomsalt torkat (från trädgårds- eller livsmedelsbutik)

torkat i ugn vid 250 grader Celsius i 4 timmar

Det är också syror, metanol, etanol och HCL och CL2-gas och några andra kemikalier som inte är värda att lista när allt detta finns tillgängligt från poolleverantörer eller kroppsarbetarbutiker eller allmänna hårdvaruaffärer.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Du funderar väl inte på allvar på att tillverka en ketylenlampa i ditt amatörlabb? Det är verkligen, verkligen farligt. Gör inte det. Jag vet att Doug's Lab gjorde det i ett avsnitt, men till och med hans egna fans tyckte att han var vårdslös och kritiserade honom. Gör det bara inte.

Och om det här är din plan för att tillverka 100 kg prekursor ... för ett hobbyprojekt i små mängder: låter kul (förutom ketylenlampan. Det är döden i en flaska). För kommersiellt bruk: nej. För många felkällor och för mycket arbete. Jag tror inte att den här DIY-metoden är genomförbar. Lägg till det faktum att gatapriset på amfetamin i Skandinavien är cirka 6 euro / g ...
Men om du är fast besluten att göra den här riktigt långa vägen istället för att hitta en målvakt för att ta emot leveranser av rimliga prekursorer, snälla bygg inte ketylenlampor. Ättiksyraanhydrid kan tillverkas genom mycket säkrare förfaranden:
Men hur du än gör det är ättiksyraanhydrid inte "lätt".

Dessutom tror jag faktiskt att P2NP varken är listat eller olagligt. Jag erkänner att jag inte känner till de exakta lagarna i Norge, men när jag tittar på listorna över narkotiska prekursorer i EU finns P2P på den (vanligtvis förkortad som BMK) men inte P2NP. Det förvånade mig, men jag är säker på att de juridiska repen för att importera en olistad kemikalie inte är densamma som att importera ett schema 1-narkotikum. I Norge eller någon annanstans.

Last edited:

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
Ketenlampa är verkligen farlig om du inte förstår varför och vad som händer kemisk skruvstäd, men när den är utformad ordentligt är det inte. och ja i norge att bli kuppad med kemikalier är mycket värre än det accual läkemedlet. i norge penelty för syntetisering av droger = minst 13 års fängelse. en snabb google-sökning och du kommer att se de låga peneltis vi har i norge för droger. 22000 kg hash fick huvudkillen 14 års fängelse. 200 kg kokain 11 år. en vän blev busted med smuggling 28 kg ren amfetamin han fick 6 års fängelse. i norge är lagen försenad efter cirka 1 kg av något ämne straffet är inte mutch högre så från 1g- 1 kg låter kalla det nr: 1 straffgräns då 1 kg till 5 kg är nummer till sedan 10-50 kg och så vidare. den "extra tiden du får från 10 kg till 100 kg är minimal så om man först bestämmer sig för att göra detta kan man göra det ordentligt.

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
men om du har ett bra sätt att tillverka acetylskrorid kan jag göra bedömningar för denna procedur. Min oro är att vi pratar tiotals ton baskemikalier för att göra detta så det är därför jag behöver rutter som minimerar behovet av kemikalier. ketenlampa betyder att jag kan göra ättiksyraanhydrid - från vatten och natriumbikarbonat.
jag håller med om att om jag hade en pålitlig leverantör av P2NP skulle det vara det bästa. men jag är rädd att det kommer att vara omöjligt att hitta den här personen. jag måste också involvera frakt som ger polisen ett enkelt sätt att hitta mig. så det finns så många frågor att hantera för att importera med framgång. jag för en ser inte något möjligt sätt att få det att hända. första problemet är frakt och en adress för att ta emot paket. Andra problemet är betalning det finns bara för många ledtrådar kvar för polisen. det betyder också att interpool också kan hitta leveranser. i huvudsak ju fler länder som är inblandade desto större är chansen att någon får reda på det, även de resurser som används för att lösa fallet är också högre ju fler poliser som är inblandade. om någon har några tips om hur man löser detta problem skulle jag betala mycket för denna kunskap.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
424
Hör på, ketenlampan kräver att du låter mycket brandfarliga acetonångor (och producerade metanångor) passera genom en uppvärmd spole, oavsett hur mycket du läser om det på nätet och hur väl du tror att du förstår processen.
Varje läckage av ketengas (kan vara genom sprickor i glasvaran, uttorkad eller dåligt vald fogsmörjning, dåligt utformad rökventilation eller något annat mindre fel i installationen) är absolut livshotande. Effekten är långvarig, så du kommer förmodligen att må bra de första en eller två dagarna, för att sedan börja utveckla andnöd så fort du går eller rör dig. Det kommer så småningom att leda till sjukhusvistelse, och du kommer att ha irreversibel interstitiell lungskada som kommer att göra dig oförmögen för livet. Den enda fungerande behandlingen är lungtransplantation. Och det är bara om du utsätts för en mindre läcka. Om lampan skulle råka explodera, genom en gnista i spolen, skulle läckaget vara massivt och kunna leda till en snabb, smärtsam död utan chans att överleva ens genom sjukhusvård.
Det är därför inte ens universitetslaboratorier i allmänhet tillåter denna procedur. Jag skulle aldrig göra det, och om jag gjorde det skulle jag förmodligen tappa modet när jag skulle slå på lampan. Det är mina tio cent, bland många andra.
Och ja, acetylklorid kan vara en bitch och kräver förmodligen ett köp, men du kan också välja svavel + brom-rutten. Brom är tillräckligt farligt för att leka med, om det är fara du söker :).

Och du är fast besluten att producera droger i ett land där narkotikaproduktion innebär fler risker och högre straff än ren distribution? Det är inte så att jag inte förstår lusten att meka, men affärsmannen i mig gör uppror :)

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
bara så att vi har det klart för alla andra. gör inte den här lampan. jag håller med

När straffet går är det enkelt. köp och importera droger för återförsäljning = 99,8% förändring av att bli busted. var smart och producera det själv = 95% chans att bli busted. ill gå med den lägsta risken ;)

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
35
Jag skulle rekommendera att titta på Kina för prekursorer, hitta en övergiven brevlåda som inte är uppenbarligen vid ett övergivet hus och skicka den dit utan signatur. mitt land tillåter att leveransinstruktioner läggs till, så jag går "lämna i brevlåda". Du kan också köpa en brevlåda, hitta en bra plats för den och sedan lägga till ett brev till det angränsande numret och kasta ut det kvällen innan det ska levereras. Titta på spårningen (med vpn etc) så vet du om det har stoppats i tullen eller inte. Vissa länder post tillåter också paket att omdirigeras enkelt, så kanske du kan omdirigera det när det har kommit förbi tullen till en säkrare plats, Om det inte är olagligt men bevakat så kommer de bara att notera den ursprungliga leveransadressen, inte där du omdirigerar den till. Om det är olagligt skulle jag inte omdirigera till din egen plats, men kom ihåg att det finns en hel del mycket post från Kina, det är så lätt att få saker igenom, lagligt eller inte.

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
35
Även om jag håller med om att jag inte skulle skicka något till min egen plats (inklusive glasvaror, såvida det inte är udda bitar som adaptrar), är det inte omöjligt. Det är faktiskt ganska enkelt. Hitta ett tomt hus till salu och skicka det dit. Hämta paketet på natten med en mask. Följ spårningen för att samla natten den anländer.

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
ingen hemsk idé - jag skulle fortfarande vara en orsak. Polisen kan också byta ut kemikalier i första hand. Jag vet att polisen i Norge ofta gör detta när de hittar droger. och de släpper också igenom saker men de övervakar det. men maskbiten fixar det, såvida de inte har bemannad övervakning. bra tips ändå så tack. Den här metoden verkar lite "stygg" eller en kuk flytta på ägarens hus, men jag måste säga efter att ha läst detta kanske jag behöver tänka lite mer som en kuk, det kan hjälpa mig att lösa några problem :D

kommer bara att notera den ursprungliga leveransadressen, inte där du omdirigerar den till - Det här låter fel kan vara det men ändå skulle jag tro att leveransadressen skulle vara den de noterade oavsett var du ändrar den till. jag kommer naturligtvis att titta på detta.

VPN är ungefär lika användbart som en kall skrumpnad penis. använd inte den. det ger verkligen en falsk känsla av säkerhet såvida du inte vet hur du använder den eller verifierar att den du använder faktiskt döljer den ursprungliga IP: n eller vad det ursprungliga kommandot var. det finns många sätt man kan omdirigera datapaket som en VPN i huvudsak gör. det är chockerande att se några av de olika VPN-tjänsterna som inte gör detta ordentligt alls - och värst av allt har riktigt dåligt eller i vissa fall INGEN kryptering vad som helst.

Last edited:

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
35
Jag bor också i ett mycket strikt land (strängare än Norge) och enligt min erfarenhet tenderar frakt från Kina med hjälp av ett "special line" -försändelsealternativ att landa bra. Särskild linje har hälften av tullklareringen gjort i förväg, vilket innebär att den flyger genom tullen, det kommer sannolikt fortfarande att få hundar över det men det är inte ett problem.
Om ett hus är tomt och du har något beslagtaget till det kommer polisen inte att störa ägarna så mycket. Och nya hyresgäster med bevis på att de bara flyttar in, kommer inte heller att bry sig. Så det är inte att vara en kuk, det är bara att vara lurig.
Ja Vpn erbjuder inte mycket. Jag använder Tails och Tor.

Needtolearn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
26
strängare än Norge mina djupaste sympatier :/

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
35
Japp, det är okej, eftersom jag utnyttjar det (höga priser). Mer risk = mer belöning.

TheShocker

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Jag tvivlar på att det är strängare än där jag är ... Jag bor runt 25 Karens varav de flesta är pensionerade ... inga tomma hus som jag riskerar att skicka till. Några andra idéer? Någon av de källor jag hade i Kina för juice skulle inte sälja mig några begränsade kemikalier ... någon har några legitima källor för prekursorer som kommer att skickas till landet för det som brukade vara gratis?