- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 30
Jag har tillgång till både pseudo/ephedrine men de innehåller alla povidon. Jag läste att det är en bitch att hantera och gör A / B-extraktion omöjlig. Den här innehåller inte den. Är det möjligt att extrahera ren pseudo från den? hur skulle jag göra det steg för steg? Jag hittade ett recept på meth här behöver bara lite hjälp för att komma igång
alternativ #1
1 filmdragerad tablett innehåller 60 mg pseudoefedrinhydroklorid och 150 mg ibuprofen
Innehåll av hjälpämnen:
Tablettkärna innehåll: kalciumfosfat; majsstärkelse; natriumstärkelseglykolat; hypromellos E-5; magnesiumstearat
Tablettfilmens ytskikt innehåll: hypromellos E-5; makrogol 6000; talk; titandioxid; färg Ponceau 4R lack 22% (E124)
om någon vet hur man hanterar povidon och annat skräp alternativ #2
pseudoefedrin (mycket mer)loratadin(5mg)
Hjälpämnen:
Tablettkärnan innehåller: laktos, monohydrat; majsstärkelse; povidon; magnesiumstearat.
Tablettskalet innehåller: sackaros; kalciumsulfat, vattenfritt; kalciumsulfat, dihydrat; talk; gummi kolofonium;
gummi arabicum; zein; titandioxid; oljesyra; tvål (i pulverform); cellulosa, mikrokristallin; karnaubavax
vax; vitt vax.
alternativ #1
1 filmdragerad tablett innehåller 60 mg pseudoefedrinhydroklorid och 150 mg ibuprofen
Innehåll av hjälpämnen:
Tablettkärna innehåll: kalciumfosfat; majsstärkelse; natriumstärkelseglykolat; hypromellos E-5; magnesiumstearat
Tablettfilmens ytskikt innehåll: hypromellos E-5; makrogol 6000; talk; titandioxid; färg Ponceau 4R lack 22% (E124)
om någon vet hur man hanterar povidon och annat skräp alternativ #2
pseudoefedrin (mycket mer)loratadin(5mg)
Hjälpämnen:
Tablettkärnan innehåller: laktos, monohydrat; majsstärkelse; povidon; magnesiumstearat.
Tablettskalet innehåller: sackaros; kalciumsulfat, vattenfritt; kalciumsulfat, dihydrat; talk; gummi kolofonium;
gummi arabicum; zein; titandioxid; oljesyra; tvål (i pulverform); cellulosa, mikrokristallin; karnaubavax
vax; vitt vax.