Racemisk metamfetamin

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Kan någon förklara recemic meth för mig???
Och om du har ett recept fir det dela här (en lätt i liten skala)

rqq

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Det finns flera metoder för racemisk meth tillgängliga här. Även några videor om jag minns rätt. Använd bara sökfältet.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
Ok så meth, det har 1 chiralt kol. Ett kol som vänder sig lite om du tittar ner i pipan på en pistol. Föreställ dig någon som cyklar mot dig. De sticker ut sitt vänstra ben. Sen sticker de ut höger ben. Det är skillnaden mellan L(eavo) och D(extro) meth. Racemisk meth betyder bara att det är ungefär en 50/50 blandning. Det är vad du får när du använder en prekursor som inte är kiral. Exempel inkluderar P-2-P, fenylaceton det mesta efedrin och pseudoefedrin ÄR kirala även om de har2 c kirala kol, men förlorar den första i reduktionen till meth. Och den andra avgör om du gör L- eller D-meth med L och D är arkaisk men och de coola barnen använder R och S, som en rallysport racerbil

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Tack man, kan du ge ett recept för att göra det (en lätt)?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
För att tillverka metamfetamin? Racemisk eller D? Skaka och baka via litium/ammoniak, en björkliknande reaktion, leucart, al/hg, elektro-reduktion, via kloramfetamin? Via metyamin och katalysator...vad försöker du med?

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Nej, skaka och baka är inte vad jag vill ha.
Jag menar att ett enkelt sätt med enkel utrustning är bra för mig att göra racemisk meth i liten skala (bara för att träna mig själv)
Så om jag kunde hitta en methhod för det kommer det att vara fantastiskt för mig.
Kan du hjälpa mig med det?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,116
Deals
1
🤔easy way?? Simple equipment,.... yep that's a shake and bake with lithium our of a battery and an ammonium compound