• Forumun Türkçe bölümüne hoş geldiniz, kişilerinizi (Jabber, Telegram, Signal, vb.) göndermenin kalıcı bir yasakla sonuçlanacağını unutmayın! Emanet hesabı kullanmadan bir şey almaya veya satmaya karar verirseniz ve para kaybederseniz, size yardımcı olamayacağız.

Istanbul Avslappnande produkter

universitedennefretediyor

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Hej alla, jag vet inte hur aktiv den här communityn är, men jag är säker på att jag kan lita på kunskapen hos människorna här. Som ni kan förstå från mitt namn förbereder jag mig för universitetsexamen och jag har problem som stress, ångest, sömnlöshet. Finns det några rekommenderade produkter för sådana situationer som jag enkelt kan köpa från apoteket? Jag skulle vara mycket tacksam om du hjälper mig. Tack alla på förhand

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
9
Ozaprin al

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Nu har jag läst om ozaprin på internet och även om det får mig att sova bra, har jag sett kommentarer om att det gör vissa människor rastlösa. Jag kunde inte heller hitta någon tydlig information om huruvida det kan köpas utan recept. Ska jag råna ett apotek eller vad ska jag göra?

Trgate

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Ozaprin är tillgängligt utan recept. Om du inte kan hitta det kan du också köpa ett annat märke av Olanzapine, som har samma aktiva ingrediens och har samma effekt. Om du inte vill ha problem med doseringen är 10 mg tabletter lämpliga.

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Först och främst tack Jag använde det några gånger och sov riktigt djupt, men jag tror inte att jag kommer att använda det igen om det inte är mycket nödvändigt. Jag kände lite tillbakadragande, jag vet inte varför

K0D3IN

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
1
Jag rekommenderar duloxetin, det hjälpte mig med sömnen, men det har den otäcka bieffekten att det minskar sömnkvaliteten. Annat än det, det minskade ångest och stress som känslor som ångest och stress, Duxet säljs under namnet Duloxx. Utan recept