Dead Drops Gatupriser?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jag har alltid velat fråga detta, men aldrig kunnat!

Säg att jag är i USA, östkusten, jussaiyan, och jag har 10 g 3MMC och 10 g MDMA. Jag skär ner det hela till 1 g och använder Dead Drop, så 20 uppenbarligen mycket små paket som går ut till ett gäng dumma rika collegebarn ... Vad ska jag ta betalt? Antag att det är den bästa produkten någonsin! (Shout-out till @DutchNarc0s!!!)

Jag börjar och vill testa benen på min uppsättning innan jag dyker först i huvudet för att köpa utrustning, plus att jag behöver "frö" -pengarna för det ...

Vilket belopp kan jag ta ut och det säljer fortfarande? Kan jag rensa tillräckligt med denna första 20g's att ha råd med åtminstone en bara-bones uppsättning av redskap eller tror du att jag kommer att behöva sälja fler partier än så?

Om något här inte är kosher, snälla bara sparka mig i kulorna och ta bort. Jag försöker inte bryta mot en regel som jag inte känner till ...
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jag ser runt $ 150 per gram för MDMA ... är det en önskedröm? (möjligen $ 2400 totalt) om allt gick perfekt? Inget sätt rätt? lol
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Läkemedel ska inte vara billiga. Det brukar fungera så här:
Du har ett labb, och därifrån börjar priset på produkten att formas. Du producerar 2,5 kg per vecka (små volymer). Du beräknar kostnaden för produkten per gram. Att producera 3 MMC eller 4 MMC kommer att kosta mellan 2-3 $ per gram (detta är det högsta priset). Du gör dina egna döda droppar på 1 kg och anställer några transportörer som ska transportera dina varor till andra städer och göra där döda droppar på 100 gram.
I dessa städer anställer du sedan människor som tar emot 100 g döda droppar och gör 50-100 1-2 g döda droppar från dem.
Slutkonsumenten bör se en kostnad som täcker alla dina kostnader och företaget bör ha ett påslag på minst 100%.

Gör matematiken:
Kostnaden för den färdiga produkten är 3000 $.
Transportören får 100 $ för varje 100 g död droppe + transportkostnad, beräknad som kostnaden för 1 km resa = 1,5-2 $.
Detaljhandelskuriren får $ 12 för varje framgångsrikt köpt död droppe som han producerade.


Totalt, om du har organiserat ett distributionsnätverk inom en radie av 1000 km från laboratoriet, är produktionskostnaden:
3000+100*10+2000+1000*12=$18000+100%=36000
Således bör 1 gram för slutkonsumenten kosta $ 36, och din vinst från 1 kg blir 18000.

Detta är mycket grov matematik. eftersom det tar ganska lång tid att göra 1000 döda droppar av 1g, är det lättare att göra 2g och sälja till slutkonsumenten för mindre än $ 72. Säg att du kan sälja det redan till 60, du förlorar inte något i vinst i det här fallet.

Kanske kan du minska transportkostnaden till detaljhandelskurirer. Men även om du sänker priserna och kommer att arbeta ungefär i detta system, då 10000 dollar från varje kg du kommer att tjäna.

Glöm inte att den här verksamheten inte står på förtroende och att du inte kan förvandlas till en våldsam bastard. Depositioner bör tas från transportörer och detaljhandelskurirer så att det inte är lönsamt för dem att förskingra varor och lura dig. Du bör inte heller behandla det som något som inte är särskilt viktigt. Du måste ständigt tillhandahålla arbete för din personal, när dina anställda kommer att inse att med dig har de alltid ett jobb och en stabil inkomst - de kommer att vara med dig hela tiden.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Tack så mycket för uppdelningen!
Jag älskar absolut tanken på att anställa människor och komma så djupt men under de närmaste veckorna medan jag lär mig är jag tyvärr småpotatis och kommer att köra detta själv för tillfället!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Det räcker att självständigt producera det första kilot, göra 500 döda droppar och sälja dem, så att hela processen startar och inte stannar längre. Man måste börja i liten skala.
 

Jorg

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 14, 2024
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
35eur för mdma,40eur för 5g ampf på Balkan(som slutanvändare)
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Det här är extremt värdefull information för mig, tack @Jorg!
Jag letar efter en allmän "känsla" för marknaderna i '24
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
150 dollar är förmodligen en önskedröm. 100 dollar/g är vad folk betalar häromkring och folk är konstiga. Vissa skulle hellre köpa skitsnack eftersom det är billigare än att betala för kvalitet. Problemet du står inför är att ingen vet att du har de bästa grejerna. Det kommer att ta tid och marknadsföringsstrategi för att få det högre priset. Du måste få ut produkten på gatan för att skapa ett namn.
 
Top