aaronstevens (valentino kartel)

Status
Not open for further replies.

mjsunsay23

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Det er rart, at idioten accepterer aftaler, når han ved, at han ikke kan levere.
i det mindste lavede jeg escrow og fik mine penge tilbage minus gebyret
 

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
hvor er min ordre? jeg bestilte 100 g kokain, men modtog kun 98,5 g. jeg bestilte heroin fra valentino cartel og har stadig ikke modtaget det????? har sendt beskeder til ham på sessionen. gennem e-mails, intet svar!
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Dette var en fejl fra emballageteamets side, vi beklager dette, men mennesker begår fejl nogle gange. H'et blev sendt, men det ser ud til, at det er blevet opfanget, vi svarede på din e-mail og fortalte dig, at vi kan tilbyde dig en 50% genforsendelse, du har ikke reageret. Håber, at dette finder dig godt.

VC
 

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
@HEISENBERG
jeg forstår @aaronstevens, men jeg blev lovet en sporing, som jeg aldrig modtog. jeg spurgte hver dag, jeg fik bare at vide, at jeg ville få det i aften i 1 uge i træk. så kom colaen til kort, jeg sendte dig en besked om det, og du sagde, at det var en del af stealth-metoden, og så 3 dage senere fik jeg 7 g, og jeg sendte dig igen en besked om, at det var kort, du svarede så ikke i et par dage, og du sagde "så det er 3,5 g nede", efter at jeg aldrig fik et svar tilbage. jeg bad dig konstant om forsendelsessporingsnummer for H, du ignorerede det spørgsmål. 50% reship ?? jeg fik at vide 50% refusion eller 100% reship, hvis det ikke ankommer... min første gang, der beskæftiger sig med dig, sætter jeg tillid til dig. hvis vi kan løse problemet, har jeg ikke noget imod at prøve et andet forsøg. som du sagde var mennesker, vi laver fejl. jeg har sendt dig en e-mail tilbage.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Vi burde lave en liste over alle de penge, han har svindlet for nu... Jeg er ked af det, bror.
 
View previous replies…

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Hvis vi ønskede at udnytte vores kunder, ville vi ikke have svaret dem nu, hvor de spørger om status på deres forsendelse. I er de kunder, vi ikke ønsker at gøre forretninger med , jeg har forklaret situationen i vores organisation , og vi har også tydeligt sagt , at .2 e-mailen er den eneste måde at kontakte os på fremover . Lad være med at komme med beskyldninger om, at vi er svindlere, når vi tidligere har indgået utallige aftaler. Fra nu af er det at overvinde disse forhindringer 1. på vores to do-liste, hvordan kan vi sende produkter igen, hvis vores lagre er blevet lukket ned og kompromitteret. Alle kunder bedes være tålmodige.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Du behøver ikke at retfærdiggøre noget over for mig, dude, jeg falder ikke for dine løgne :D Så mange penge blev tabt af folk, der handlede med noget, der var forbundet med dit navn. Du skulle ikke være her nu og tale om genlevering, hvis det krævede et skide offentligt indlæg for at få dig til at komme ud efter at have ghostet dine angiveligt 'elskede' kunder i ugevis, mand. Slet din konto, og få det overstået.
 

MadRabbit

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 2, 2022
Messages
13
Reaction score
8
Points
8
2 oz d meth viste aldrig en folk var for godt lad os sætte
dette mindste, der vil ske, er at få mit hoved stump i en værre
få dræbt mig, .2cartel mail bs kommer lige tilbage som undeliverable
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Send mig en privat besked her, hvis e-mailen ikke virker, og fortæl om alle dine problemer.
 

bulltime

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
min dukkede op til NZ bestilte oz af md 4. september, det ankom 8. oktober dette er min 2. ordre, og alt ankom, da jeg vejede det var det 30 gram ... så ingen klager her, bare længden af den tid, det tager. men det er, hvad der sker, når du bor på bunden af verden ................ tak aaron VC, fuck er han virkelig blevet arresteret, ser på at placere flere ordrer ... jeg bemærkede hi proton mail komme tilbage som værende kompromitteret
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Tak, vi sætter pris på støtten fra kunder som dig.
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Omg, hvis nogen er dumme nok til at købe fra denne fyr, fortjener I at blive snydt. Han tror, han er smart med sine "Jeg bestilte 100 g og modtog kun 98,5" falske klager. Det er så let at se, at han bruger flere konti
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Det har været indlysende for mig fra starten, men alligevel fik han flertallet til at falde for sine løgne. Han er også forklædt bag profilen for andre 'leverandører' her, og det er synligt for mig, hvem profilerne er, der faktisk drives af nøjagtig den samme person.
 

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
na bro lovligt bestilte jeg 100 g, jeg modtog 91,5 g, jeg fortalte ham om det, og han sagde, at han ville sende resten ud igen. 2 dage senere fik jeg 7g gennem posten, så jeg sendte ham en besked og sagde, at det var 1,5g kort, han kom aldrig tilbage til mig.
bestilte 100g H det ankom aldrig. skulle spores, jeg modtog aldrig sporingen. jeg har konstant sendt besked til ham uden svar. jeg vil ikke lyde som en cunt, men ja i alt på koks var det 1,5g kort lyder som en falsk klage, men det er sandheden. Jeg har modtaget e-mails i dag fra valentino cartel, men jeg vil have en refusion tilbage. de er villige til at gøre en 50% reship, men jeg står ikke for det. ingen gurantee, hvis en re skib kommer til at ankomme. det er min første gang at gøre forretninger med ham. min konto ser falsk, fordi jeg er ny her. Jeg tror ikke, jeg vil købe fra dem, medmindre han løser problemet, og hvis de gør det, hvorfor så ikke prøve igen med dem? fejl sker, jeg forstår det. du kan ikke stole på mørkt net tho nogen kunne være bag en skærm.
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
72
Reaction score
28
Points
18
Billederne af hans H så meget godt ud, men heldigvis holdt han op med at svare mig.
FQB5cF0UvK
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
En person, der bedrager andre, er bare det værste afskum, der findes. Gå ud og tjen dine penge ved at udføre ærligt arbejde. Den slags mennesker er narcissistiske, og de føler ikke engang anger over det forkerte, de gør ... som om verden skylder dem noget. Eller de er vrede på verden, fordi deres liv er noget lort. Det er din EGEN SKYLD, at dit liv er noget lort, din forbandede taber.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Vi er helt enige i dette, og vi gør vores bedste med alle vores ressourcer for at rette op på disse problemer, pas på dig selv.
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Dette handler om min ordre, som var fyldt med... Yderligere korrekturer fra min klient og hans klient vil blive sendt i morgen, da alle sover.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Du stiller ikke dette som et retorisk spørgsmål, vel? Blotterpapir kan ikke gøre nogen skade, uanset hvad du lægger på det?!
 

bulltime

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
oh shit ok, jeg sendte en ny e-mail til proton, og der stod, fortæl hvem du er, og hvad var de ordrer, jeg fik, ..... det lød tvivlsomt, så jeg var ude derfra!!!
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Vi så denne e-mail, og jeg troede, at du spurgte efter status på dine gamle ordrer. Jeg undskylder, hvis du blev forvirret.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
Vær tålmodig, vi forsøger at vende tilbage til alle, vi har mistet en stor del af vores forretning på grund af LE, mange pakker er blevet opfanget, og vi gør vores bedste for at vende tilbage til alle og løse problemet, hvor begge parter er tilfredse. Vi har drevet forretning i over 10 år og her siden 2022, vi har foretaget mange transaktioner og aftaler, som alle er gået perfekt. Vi er ikke svindlere, vi har bare haft nogle alvorlige tilbageslag. Hvis vi skylder dig forsendelser, bedes du sende en e-mail til [email protected], inkluder i din e-mail, hvilket produkt vi skylder, hvor meget af det efterfulgt af transaktionsbevis og tidligere meddelelseshistorik. Tak til alle for jeres forståelse. Til de mennesker, der føler sig forrådt, håber jeg, at vi kan nå til enighed. Hold jer i sikkerhed og hold jer høje.

VC
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
TIL ALLE, DER TROR, AT VORES ORGANISATION ER SVINDLERE

Dette er chefen for hele organisationen, der taler

For det første vil jeg gerne sige tak til alle, der har vist Valentino Cartel støtte i denne hårde periode, og vi vil gerne fortælle jer, at jeres støtte ikke går ubemærket hen, vi sætter virkelig pris på hver og en af jer.

For nylig har vi set nogle hadefulde, negative kommentarer om vores organisation, som vi er kede af at se, vi forstår alle jeres frustrationer, men det er ikke behageligt at se vores loyale kunder vende sig mod os efter en forkert handling.

For at få tingene på det rene er det medlem, der drev denne del af virksomheden, blevet arresteret, og hans session, prototnmail og telegram er alle blevet kompromitteret. Dataene på hans enhed er krypterede, så I er ikke i fare, men vi mener, at det er bedst at bruge en anden e-mailadresse fremover. På grund af tabet af beskedtjenesterne har det nye medlem, der er blevet tildelt til at håndtere denne sektor, ingen tidligere oplysninger, så alt, hvad han gør nu, er helt nyt for ham. Det betyder, at han ikke kender nogen af de gamle kunder eller nogen af deres ordrer, og det er derfor, han beder folk om bevis for betaling og beskedhistorik med det gamle medlem. Hver person, der bestilte, fik tildelt et ordrenummer, som blev logget på hans telefon. På den måde kunne han, når han talte med emballageteamet, udlevere sporingsnumre i overensstemmelse hermed. Efter anholdelsen af dette medlem har vi mistet en frygtelig masse information, og lige nu forsøger vi at samle så meget som muligt, så vi kan rette op på problemerne. Det andet problem er beslaglæggelser, mange af vores pakker, der er blevet sendt ud, er for nylig blevet beslaglagt, og vores hovedlagre i Frankrig og Tyskland er blevet lukket, hvilket yderligere hæmmer vores organisation. De sidste tre uger har været ekstremt fucked up, hvis jeg skal være ærlig over for jer.

Mange af jer har kommenteret, at vi er svindlere, og det er derfor, jeg er gennemsigtig over for jer. Alle kunder, der hjælper dette nye medlem med at arbejde sig rundt på dette websted, vil blive enormt værdsat. Selvom jeg lige har set, at vi er blevet frataget vores salgsrettigheder, hvilket er en skam at se. Send os venligst en e-mail for eventuelle forespørgsler. Det vigtigste er at genoprette den tillid, der er blevet opbygget før dette. Vi tilstræber at gøre det ved at give alle maksimalt 75% reship afhængigt af deres situation. Send os en e-mail med bevis på transaktionen, din oprindelige ordre, hvor meget af den, der er ankommet, og din leveringsadresse. Vi ser frem til alle nye forretningsmuligheder, der kommer vores vej.

Info om ordrer afgivet mellem 25. september og 2. oktober er gået tabt på ubestemt tid. Alle nye ordrer, der er afgivet fra den 5. oktober, hvor vi genstartede forretningen, er blevet behandlet, medmindre de er afgivet via bbgate-siden. Tak for jeres forståelse. Pas godt på jer selv, folkens.

Chefen
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
16
Points
3
Dig og de 5 andre konti, du bruger til at forfalske korrespondance
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top