Så hvad sælger de, undskyld hvis jeg misforstod, hvad jeg siger er, at jeg vil have min egen hjemmelavede ukrudt, kan du vide, hvordan man dyrker en? og hvad processen er
Dette handler om min escrow-aftale ... jeg fik en msg fra nogen, men kan ikke åbne den, fordi jeg ikke har nogen samtalenøgle ... og et andet spørgsmål ... hvordan får jeg sælgeren min postadresse ... dette er meget tidsfølsomt, tror jeg ...
Hvis dine spørgsmål er specifikke for en bestemt ordre snarere end abstrakte, så inviter mig til at chatte. Der er en knap "Invite admin" i chatten på ordren
Hvordan snublede jeg over dette dejlige forum? Jeg søgte efter cannabinoid-syntese. Jeg er ikke sikker på, hvorfor jeg ikke har fundet dette forum tidligere!
Jep, det er irriterende med Bitcoins-gebyrerne.
Måske er det muligt at betale her med Monero? Hvis du ikke har Monero, kan du bruge en kryptoveksler. Gebyrerne er typisk 0,5%, så okay.
Under alle omstændigheder er det meget bedre end OpSec.
@Dragonrevolt, Lige nu arbejder vi på en løsning til dette problem. I øjeblikket vil jeg deaktivere automatisk tilbagetrækning for at justere provisionen manuelt, indtil belastningen på bitcoin-netværket normaliseres til sin sædvanlige størrelse.