Basar.

Faradey

Administrator
ADMIN
Reaction score
71
F0uj7nzpkX

I Amerika i 1913 skabte Henry Ford et ægte gennembrud og en revolution ved at skabe en transportbåndsproduktion, som gav et ægte løft til fremstillingsindustrien og menneskeheden som helhed. Hans idé har øget arbejdsproduktiviteten betydeligt, reduceret produktionstiden og samtidig øget indkomsten. Siden da er denne opfindelse blevet brugt af alle vores kendte industrigiganter.

Vi vil gerne præsentere dig for vores opfindelse, som vil give sælgere mulighed for at øge deres indkomst betydeligt og reducere deres risici, samtidig med at de giver købere mulighed for at foretage et hurtigt og nemt køb. Du behøver ikke længere at vente i ugevis på, at et brev kommer frem. Du kan købe et hvilket som helst nødvendigt produkt og få det her og nu, når som helst på dagen. Hurtigt og bekvemt. Dette er gjort muligt af vores DeadDrops-salgssystem, som var lige så revolutionerende som Henry Fords samlebånd. Det blev brugt af efterretningstjenester over hele verden til hemmeligt og sikkert at sende dokumenter og film mellem spioner, mens de forblev anonyme.

Denne ordning er taget og overført til salg af stoffer. En sælger eller sælgers kurer laver flere skjulesteder. Derefter uploader han disse oplysninger på vores hjemmeside, og en køber foretager et køb ved blot at gå til den angivne adresse og afhente sine varer. På den måde forbliver både sælger og køber anonyme. En sælger spilder ikke tid på emballage og risikerer ikke, at produktet bliver beslaglagt, når han sender varerne med posten. En køber venter heller ikke flere dage, men kan bare afhente et produkt, når det passer ham.

En sælger kan skabe 30-50 dead drops om dagen, og med flere kurerer er potentialet ubegrænset. Dette system kan skaleres globalt og i alle byer i verden. Du kan opbygge dit imperium, anonymt og sikkert. Den forventede indkomst er beregnet i millioner af dollars, hvilket er umuligt at opnå, når man bruger postvæsenet. Butikken er åben 24 timer, 7 dage om ugen, 365 dage om året. Du sover, din butik arbejder.

Vi tilbyder dig:

- Vores klassiske postlisteopsætning tilbyder flere leverings- og betalingsmuligheder pr. produkt, pr. sted eller gruppe. Tilpas emballageomkostningerne for at nytænke salget. Systemet lader dig købe lige det, du har brug for, og beregner automatisk priser baseret på sælgerens indstillinger for global transport og posttjenester.
- Vi har tilføjet hundredvis af navne på posttjenester og transportører for nemheds skyld. For generelle leveringsbetingelser i en region (f.eks. EU) skal du bruge National Post for nationale forsendelser.
- Et nyt syn på salg med et hurtigt leveringssystem via DeadDrops.
- Den nye leveringstype Taxi giver mulighed for hurtig og diskret aflevering efter aftale mellem køber og sælger. Andre muligheder som cykel- eller quadcopter-leveringer fungerer også.
- Prøv aftaletypen Forudbestilling for at tilpasse. Aftal vilkårene i en aftalechat. Gå efter dristige, kreative løsninger. Hvis der opstår problemer, træder vores team til via det automatiske garantisystem for alle aftaler.
- Understøttelse af Bitcoin og Monero
- Batch-uploads til DeadDrops. Vi har fokuseret på at skalere din virksomhed og fremskynde driften, samtidig med at vi bevarer præcisionen. Du skal blot uploade en CSV-fil med koordinater og beskrivelser. Vores indbyggede kortlægningssystem klarer resten og markerer placeringer med by- og gadeoplysninger.
- Sikker opbevaring af midler - vi har fjernet automatiske udbetalinger. Alle midler opbevares i "kolde" tegnebøger, hvilket sikrer, at de forbliver sikre, selv hvis politiet beslaglægger vores servere.
- Databeskyttelse - alle serverdata er krypterede, og leveringsadresser og transaktionsoplysninger slettes umiddelbart efter, at en handel er afsluttet.
- Brug PGP og valgfri to-faktor-autentificering - eller brug blot dine login-oplysninger for nem adgang.
- Emergency wallet (en specificeret wallet-adresse i din profil, hvor pengene vil blive overført i tilfælde af servernedlukninger)
- Serverens modstandsdygtighed. I tilfælde af servernedbrud sørger vi for, at dine penge overføres sikkert. Vigtigst af alt mister vi aldrig kontrollen over domænet. Vi relancerer platformen på nye servere med en fuld backup, så markedspladsen forbliver operationel.
- ...og meget mere, som du kan udforske på første hånd! Masser af funktioner til komplekse behov er på vej. Hold dig opdateret!

Hvorfor nøjes med mindre, når du kan få det bedste? Bliv en del af den markedsplads, der sætter standarden i darknet-verdenen. Din tilfredshed, vores mission.

Bliv forbundet = bliv høj

"En af de største opdagelser, en mand gør, en af hans store overraskelser, er at finde ud af, at han kan gøre det, han var bange for, at han ikke kunne gøre." Henry Ford

Intet annonceringsgebyr for sælgere fra BB-forum. 50$ gave til hver ny bruger fra BB forum.

Last edited by a moderator:

Faradey

Administrator
ADMIN
Reaction score
71
Vi inviterer sælgere til at deltage i den lukkede betatest af vores platform. Del gerne feedback, kommentarer eller forslag i denne tråd. Vi vil gøre vores bedste for at tage hensyn til al feedback for at forbedre platformen.

På nuværende tidspunkt vil produkterne i kataloget blive sorteret efter den dato, de blev tilføjet. Senere vil sorteringen blive baseret på købernes vurderinger, antallet af transaktioner og andre præstationsmålinger. Produkter med 5 eller flere DeapDrops i samme by vil blive prioriteret og vises øverst i kataloget.

Bemærk: Prøv ikke at manipulere dette system for at sikre dig topplaceringer. Vores interne moderationssystem forhindrer, at der uploades dobbelte adresser.

For at teste finansielle transaktioner skal du gå til din wallet, vælge din foretrukne valuta og klikke på Indbetal og derefter Indbetal til test. På den måde kan du simulere transaktioner uden at bruge rigtige penge.

For at oprette et produkt skal du starte med at oprette en annonce, derefter tilføje et navn, vælge en kategori, skrive en beskrivelse og uploade fotos. Når du har indsendt dit produkt, vil det blive modereret. Efter godkendelse skal du tilføje detaljer om levering (f.eks. DeadDrops-steder). Når disse er godkendt af en moderator, kan du udgive produktet, og det vil blive vist i kataloget.

Sælgere må ikke købe deres egne produkter. Denne regel er indført for at forhindre manipulation af bedømmelser og sikre kvalitet gennem bedømmelsessystemet.

Ved afslutningen af testperioden og før den offentlige lancering nulstilles alle saldi, sælgernes præstationsmålinger og anmeldelser. I løbet af betaversionen vil produkter blive modereret automatisk. Men ved den officielle lancering vil alle produkter blive fjernet og modereret igen manuelt for at sikre kvalitet og compliance.

Indtil videre er produktopslag gratis for verificerede sælgere i betafasen. Det er en god mulighed for at teste platformen uden omkostninger på forhånd.

Vi regner med din feedback for at gøre denne platform til den bedste, den kan være. Lad os arbejde sammen om at skabe en problemfri, sikker og effektiv markedsplads. Tak, fordi du vil være med på denne rejse!

Du er velkommen til at stille spørgsmål eller dele dine tanker i denne tråd. Dit input er vigtigt!

Last edited by a moderator:
View previous replies…

DHHood's WEED SHOP

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Reaction score
26
Deals
2
Feedback:
Webstedet fungerer fint indtil videre, jeg kan godt lide ideen om at tilføje dråber i bulk via csv, er det samme muligt for varer / katalog?

Med hensyn til døde dråber
... Mine bekymringer:
- Hvis jeg opretter en dd, antager jeg, at varen ligger der et stykke tid, da trafikken på siden ikke vil være så stor i begyndelsen, antager jeg, og du har også brug for en kunde, der a) leder efter nøjagtigt denne ene vare, skal kunne lide dit tilbud / pris og skal være fra omkring.

Ville det ikke være en masse tilfældigheder for en dd at blive tømt?

Hvad gør jeg også, hvis kunden bare afhenter varer og derefter hævder, at DD var tom?

Hvad hvis en DD bliver fundet af en forkert person/et forkert barn?

hvad jeg ville ændre:

- kategorier:
-- slette a-pvp fra under stimulanser
-- tilføj en ny hovedkategori "RC / forskningskemikalier", da det er et stort marked ...
Med underkategorier "stims, downers ect" eller
vare direkte "A-phip, NEP, Bromazolam"
-- vær mere specifik på apoteket = flere underkategorier

Med venlig hilsen
D

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,386
Deals
1
Jeg ser på nogle 40 % "95 % lige ud af landevejen" lige nu. Når summen af alle rapporterede internationale beslaglæggelser tælles op, er det mindre end 2 %, der kommer af båden med 90 % eller derover, men alle og deres bror på det mørke net har det ...

mrfuszy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
24
Han ser ud, så jeg vil være ærlig over for dig, jeg elsker det her, men jeg vil have en amerikansk version af det, og hvad skal jeg gøre, eller hvordan kan vi nå frem til en slags konsensus eller aftale for at få det til at ske?

View previous replies…

mrfuszy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
24
🧐 hmmm hvem skal jeg gøre opmærksom på i USA for at bringe dette emne op til så mange øjne som muligt, så der kan laves en tænketank og diskuteres spørgsmål om emnet i alle større partier, så sådanne ting enten kan overvejes eller langsomt integreres i enhver form for forståelse på et nationalt niveau?

5SecRule

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Jeg tænkte på at tilbyde en ompaknings-/ommærkningsservice, så forsendelser kan sendes til USA. Bare en idé, men i planlægningsudvalget.

TrippyShop

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Hvordan får jeg en gratis liste? Instruktionerne er uklare.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,334
Deals
1
I første omgang kan du lære denne betaversion af markedspladsen at kende og trykke på knapper der. Om fjorten dage frigiver vi den endelige version af markedspladsen Bazaar.

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
103
Med så lidt trafik ser det ud til, at de skjulte stoffer kan ligge der et stykke tid og blive opdaget, før de bliver solgt, eller er der noget, jeg har overset?

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
870
Selvfølgelig skal instant dead drops sælges på kort tid, og vores team vil arbejde på trafikken, så DD'erne ikke sidder fast.

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
60
Deals
23
Jeg kan ikke logge ind med bb-data. Skal jeg oprette en ny konto der?

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
60
Deals
23
Kan vi bruge emots?

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
60
Deals
23
arbejder ret hurtigt(y) dejlig ren og klar grænseflade (y) kan vi bruge bb pics i ny tjeneste?

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,969
Deals
666
Det er en testversion indtil videre. Vi har offentliggjort den, så sælgere og købere kan se, hvordan den fungerer. Forestil dig, at du er gadesælger, nu behøver du ikke at sælge fra hånd til hånd. Bare print dine visitkort ud og del dem ud til dine kunder. De åbner din butik i bazaren, ser alle dine DD'er og køber den, der er tættest på dem. Det hele er anonymt og sikkert for alle. Sælgeren kan ansætte folk til sit team, give dem visse rettigheder og selv kontrollere effektiviteten af alle medarbejdere og økonomien. Vi har arbejdet på dette projekt i flere år, og dets funktionalitet er utrolig stor. Kast dig ud i fremtiden lige nu!

krill

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
9
Deals
16
Det lyder som en meget lovende salgsmetode.

Men jeg er ikke sikker på, hvordan en leverandør vil være i stand til at opbygge en liste over DD'er og få produkter til DD'er, hvis leverandøren er placeret i en meget fjern region langt fra bycentre. Og hvis leverandørens kundebase er spredt over hele Europa?

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,969
Deals
666
Du er nødt til at opbygge et imperium og udvide geografisk. Uden et stort personale vil du aldrig kunne skabe en stor forretning.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,334
Deals
1
@HEISENBERG want to say that you can start from one place (city/district/street) and grow. Hire couriers, who gonna get your products from a manufacturer, pack in different size packs, place/hide them in appropriate locations (dead drops) and upload information about these locations you (your shop). Then, you'll sell them and a customer gonna get his drugs instantly in the same day.

You'll get profit without P2P risks be sized. Do you understand it better now?

ELECTRIC MISTRESS

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
39
Deals
82
OK, det lyder fandeme fantastisk, for med Amazon og alt andet, der går i retning af at ville have det nu og hurtigt, er det revolutionerende, hvis det fungerer som et Rolex-ur ... lol.
Mit spørgsmål er, så jeg gætter på, at der ikke er mere shioping out? Dybest set kommer vores salg fra de døde dråber, og du fyre vil skabe dette deadrop-katalog, hvor købere kan vælge placering og merchandise? Alt, hvad vi gør, er at give placeringen, og du vil informere os om ordren, og hvor vi skal udfylde den? er dette nogenlunde korrekt? Vil vi også stadig have den leverandørbutik, som vi bruger nu? Hvad hvis nogen langt væk stadig ville bruge mine produkter? ?

Jeg glæder mig til at hjælpe dette på vej

Reaction score
321
Alle butikker på BB-forummet vil forblive i en længere periode.
Pointen med den nye markedsplads er, at køberen skal kunne vælge det rigtige sted og købe DD'er med det samme, men forsendelse vil også være der som en langsigtet mulighed for at få varerne.