Question Dextroamfetamin

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hvordan udtrækker jeg amfetaminet fra dexteoampetamin-tabletter og koncentrerer det?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
66
Hej, det afhænger af typen af piller, forskellige piller har forskellige bindemidler og inaktive ingredienser, i dag bruger de en masse bindemidler, der med vilje er svære at adskille. Dextroamfetamin kan normalt udvindes ved at knuse pillerne og opløse dem i et polært opløsningsmiddel som acetone, DCM, DMFO osv., hvorefter der dannes to lag, og dextroamfetamin vil være i vandlaget, der skal adskilles ved hjælp af en separationstragt eller en kalkunrister, vaske det organiske lag 2-3 gange og derefter placere det på en stor fordampningsskål, og opløsningsmidlet skal fordampe, og bundfaldet vil dannes på bunden af skålen.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Opløs pillerne i DI eller destilleret vand. 10 ml for hver 100 mg. Rør rundt i dem et par gange og sørg for, at de alle er knust så fint som muligt. Filtrer de faste stoffer fra (gør dit filter vådt først). Din Amph er i vandet. Lav en syre-base-ekstraktion for at udtrække den. Brug meget små mængder opløsningsmidler, medmindre du har en stor mængde piller. Der er instruktioner her for oprensning af amfetamin via ABE. Følg den stort set. Du får aldrig et rent produkt ved bare at vaske pillerne med opløsningsmidler.

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
TAK!!! Mange mennesker har fortalt mig, at jeg bare skal vaske det med opløsningsmidler og fordampe det, og det gjorde jeg, men som du sagde, fik jeg ikke det rene produkt, jeg er ude efter. Jeg har 10 kg pose med 10 mg orange tabletter. kan jeg opskalere det uden at påvirke renheden? Vil ethvert opløsningsmiddel fungere? Er der nogen anbefalinger? Tak igen for din tid med dit svar.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Et par ting at huske på:
Der skal 100 10 mg-piller til at udvinde maks. 1 g amfetamin.
Når det er sagt, og du har filtreret pillemassen fra vandet, er det ikke nogen dårlig idé at lade en stor del af vandet fordampe, før du starter din ABE. De-ioniseret vand gør det bedste arbejde. Sørg for, at dit ekstraktionsmiddel er vandfrit. Du vil gerne arbejde med små mængder, fordi udbyttet er lille. Så små glas er et must.
Når du salter ud, skal du sørge for, at din syre er meget tæt på ren. Fortynd den med 1/10 acetone (vandfri) eller IPA. Jeg har fundet bedre resultater ved at blande IPA og acetone sammen med syren, fordi det varer længere, før den gule farve dukker op. Gå langsomt frem dråbe for dråbe med syreopløsningen under konstant omrøring og kontrol af PH. Det er bedst at stoppe omkring 6-7, når du arbejder med små mængder, fordi du hurtigt kan forsure det for meget. Hvis du ikke har det godt med at salte på den måde, kan du lave en L/L-ekstraktion fra opløsningsmidlet ved hjælp af deioniseret vand eller destilleret vand. Hvis du har brug for instruktioner om det, så lad mig det vide. Hvis du ikke vakuumfiltrerer, skal du også sørge for, at den væske, du er ved at føre gennem filteret, skal være våd med den samme væske (men ikke fra din reaktionsvæske), før du hælder gennem det, ellers kan du miste udbytte. Jeg håber, at alt går godt for dig.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Ja, du kan opskalere ... når du gør det, skal du reducere vandet til 7 ml pr. 100 mg. Jeg brugte DCM eller ether til at ekstrahere freebasen. Hvis du bruger DCM, skal du dog huske at opsamle det nederste niveau.