- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 386
ville aluminium ikke gøre det mere mistænkeligt? så er det ret tydeligt, at du skjuler noget. men jeg ved det ikke, jeg har aldrig sendt stoffer ud før.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 28
Mange siger, at aluminium hjælper med at blokere røntgenstråler, men jeg tror, det er en myte.
Bly hjælper med at blokere røntgenstråler på grund af sin massefylde på 11400 kg/m³, men aluminium har kun 2700 kg/m³, så jeg tror, det er ubrugeligt.
bare godt til at pakke stoffet ind i
Bly hjælper med at blokere røntgenstråler på grund af sin massefylde på 11400 kg/m³, men aluminium har kun 2700 kg/m³, så jeg tror, det er ubrugeligt.
bare godt til at pakke stoffet ind i
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 46
- Deals
- 12
bullshit! aluminiumsfolie blokerer ikke for røntgen.
dit stof er en bunke organiske molekyler. organisk ser anderledes ud end metal på røntgen og kan skelnes fra hinanden.
hvis du vil blokere for røntgen, skal du nedsænke dit stof i den lignende organiske omdannelse for at se ud som noget uskyldigt. men på dette tidspunkt stopper jeg, da jeg ikke er villig til at afsløre mine egne snigmetoder.
dit stof er en bunke organiske molekyler. organisk ser anderledes ud end metal på røntgen og kan skelnes fra hinanden.
hvis du vil blokere for røntgen, skal du nedsænke dit stof i den lignende organiske omdannelse for at se ud som noget uskyldigt. men på dette tidspunkt stopper jeg, da jeg ikke er villig til at afsløre mine egne snigmetoder.